Logo Call Center Poland

Call Center Poland

Targi pracy Katowice
kwiecień 2024
KatowiceMCK Katowice
Weź udział
Targi pracy Katowice
kwiecień 2024
KatowiceMCK Katowice
Weź udział
Targi pracy Katowice
kwiecień 2024
KatowiceMCK Katowice
Weź udział

Jeszcze nie bierzemy udziału w targach pracy Talent Days

Wróć do nas później!

O nas

Nasza specjalizacja

Call Center Poland razem z Call Center Inter Galactica tworzą CCIG Group. Firma działa na rynku od 1997 roku - obecnie CCP posiada dwa oddziały w Warszawie i Rzeszowie, na które łącznie składa się prawie 400 stanowisk operacyjnych.

Relacje z rozmów rekrutacyjnychw Call Center Poland

Zobacz jak wygląda rekrutacja w naszej firmie oczami kandydatów

4

Ogólna ocena

2

Dodanych relacji

Pytania z rekrutacji
Informacje o etapach rekrutacji
Opis przebiegu rozmowy
Dodaj relację

Konsultant Telefoniczny

Recruitment report job category Support iconSupportPraca
4
Data i miejsce rozmowystyczeń 2017
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiWarszawa


Opis relacji z rekrutacji

Rozmowa najzwyczajniejsza na świecie u mnie nie pojawiło się ani jedno zaskakujące pytanie / zadanie. Poziom banalnie prosty szybciej ktoś nie zechce pracować niż kogoś odrzucą. Wydaje mi się, że potrzebują ludzi to nie grymaszą Pytali mnie o 1. doświadczenie w prowadzeniu rozmów telefonicznych z klientami 2. moje oczekiwania w stosunku do tej pracy 3. moje zalety, które mi się w tej pracy mogą przydać 4. umiejętności np. słuchania ludzi, analizowania potrzeb klientów 5. chęć do pracy i dyspozycyjność Plus ten test z czytaniem trudnego językowo tekstu żeby sprawdzić dykcję


Ilość etapów rekrutacji1

Spotkanie w firmie

Dodano4.03.2017

Doradca ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Recruitment report job category Support iconSupportPraca
4
Data i miejsce rozmowypaździernik 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiRzeszów


Opis relacji z rekrutacji

Wymagań to oni nie mieli za wielkich żeby nie powiedzieć, że takie wymagania to żadne wymagania. Rozmowa była bardzo bardzo prosta. Trzeba było przeczytać tekst - takiego łamańca językowego - to jest typowe ćwiczenie na dykcję. Często to robią na rekrutacjach do call center więc dużo osób wie, że to może być. Poza tym trzeba odpowiedzieć na parę pytań i to w zasadzie było na tyle. Te pytania jakie ja pamiętam to o dyspozycyjność, doświadczenie na call center, czy się lubi rozmawiać z ludźmi, od kiedy się może zacząć pracę i jakie się ma największe zalety.


Ilość etapów rekrutacji1

Spotkanie w firmie

Dodano14.11.2016
Zobacz wszystkie relacje pracodawcy

Brak ofert pracy. Spróbuj ponownie za jakiś czas.

Aktualnie nie prowadzimy żadnych rekrutacji, wróć do nas później.

Logo Call Center Poland
Brak adresu strony

Tutaj pracujemy

Brak podanej lokalizacji