baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai

Scrolluj swobodnie lub filtruj te relacje, które najbardziej Cię interesują

Dodaj relację

Junior Procurement Specialist

Recruitment report job category Finanse iconFinansePraca
4
Data i miejsce rozmowyluty 2020
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiKraków


Opis relacji z rekrutacji

Telefon od pracownika firmy dostałam już na drugi dzień od złożenia CV. Pani umówiła mnie na rozmowę telefoniczną na dzień następny oraz poprosiła o wypełnienie online testu z angielskiego do czasu umówionej rozmowy. Email z linkiem do testu niestety nie dotarł - o czym poinformowałam już na wstępie. Nie był to żaden problem, najpierw odbyła się rozmowa, później otrzymałam email i wypełniłam test. Miałam 30 minut na odpowiedzenie na 80 pytań ABCD, głównie gramatyka, trochę idiomów. Rozmowa odbywała się pół na pół, po polsku i angielsku. Zapytano mnie o powód rezygnacji z poprzedniej firmy, o powód przebranżowienia, moją motywację do pracy akurat u nich. Dłuższego zastanowienia wymagały pytania o opowiedzenie o rozwiązaniu stresującej sytuacji z przeszłości bądź jakbym sobie poradziła z nieuprzejmym współpracownikiem, który utrudniałby kooperację. Zapytano mnie również o to, które z obowiązków do roli, na którą aplikowałam podobają mi się najbardziej. Oceniam tą rekrutację jako przyjazną i profesjonalną. Pani umówiła nas wcześniej na rozmowę, więc miałam czas się przygotować i zadzwoniła punktualnie. Przebieg był spokojny, nie byłam pośpieszana i czułam się dzięki temu dobrze.


Ilość etapów rekrutacji3

Rozmowa przez telefon
Testy specjalistyczne
Spotkanie w firmie
Rozmowa w języku obcym
Testy online

Dodano14.03.2020

anonimowo

Recruitment report job category Inne iconInnePraca
4
Data i miejsce rozmowyluty 2018
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiKraków


Opis relacji z rekrutacji

Trochę stresowałam się przed rozmową kwalifikacyjną w Capicie, bo wiedziałam, że dużą wagę przywiązują tam do znajomości angielskiego. I faktycznie, ten angielski pojawił się już na etapie rozmowy przez telefon, ale pytania akurat były dosyć łatwe. O doświadczenie, czemu chcę pracować w tej firmie itd. I poszło mi chyba na tyle dobrze, że zaprosili mnie potem do ich siedziby. Tam były testy specjalistyczne, tzn. znowu po angielsku. I później jeszcze rozmowa, ale też w większości w języku obcym. Także jak ktoś jest w tym słaby, to raczej nie ma co się nastawiać na pracę u nich. Ja niby znam dobrze angielski, ale właśnie ten stres mnie trochę zjadł. Chociaż muszę przyznać, że rekruterzy na każdym etapie byli bardzo mili i mieli pozytywne nastawienie.


Ilość etapów rekrutacji3

Rozmowa przez telefon
Testy specjalistyczne
Spotkanie w firmie
Rozmowa w języku obcym

Dodano28.04.2018

Career within Human Resources

Recruitment report job category HR iconHRPraca
4
Data i miejsce rozmowyluty 2017
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiKraków


Opis relacji z rekrutacji

Szkoda, wielka szkoda, że nie udało mi się przebrnąć nawet przez rozmowę telefoniczną i zajść dalej w tej rekrutacji :( Bardzo mocno żałuję, bo się starałam i myślałam, że wszystko dobrze pójdzie. Rozmowa była prawie cała po angielsku i z tym wydawało mi się, że nie miałam problemów. Czuje się swobodnie w rozmowie po angielsku, więc prawdopodobnie chodziło o coś innego. Nie wiem o co jeżeli pytania były łatwe np. o pakiet office, poprzednią pracę albo o motywację do pracy w Capita. Nie należy się taką rozmową stresować tylko trzeba się za mocno nie nastawiać że się uda.


Ilość etapów rekrutacji2

Rozmowa przez telefon
Spotkanie w firmie

Dodano19.05.2017

Customer Service Agent

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
4
Data i miejsce rozmowymarzec 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiŁódź


Opis relacji z rekrutacji

Nie była to trudna rekrutacja, ale to zależy jakie kto ma kwalifikacje ;) Wydaje mi się, że decydujący był test z angielskiego, dla mnie to nie problem, no ale wiadomo, nie każdy płynnie mówi. Także był test do zrobienia, na ten test pół godziny. Później były pytania jak ja to mówię, haerowe, czyli pytania o to, co było w CV. A tam wiadomo, studia, doświadczenie, ze szczególnym uwzględnieniem obsługi klienta, do tego czy pracowałem jakoś w sprzedaży itp. Ogólnie miło, w miarę na luzie, choć profesjonalnie. Pytań z kosmosu nie było, powiedziałbym, że rekrutacja standardowa.


Ilość etapów rekrutacji2

Testy specjalistyczne
Spotkanie w firmie

Dodano17.04.2016

Customer Service Agent

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
4
Data i miejsce rozmowykwiecień 2015
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiKraków


Opis relacji z rekrutacji

Nie była to najtrudniejsza rozmowa kwalifikacyjna w moim życiu, ale najłatwiejsza też nie. Podstawą tej rozmowy był test z angielskiego, gdzie sprawdzali, na ile płynnie się posługuję tym językiem. Z angielskim się zawsze czułem dobrze, więc tutaj problemu nie było. Ale ogólnie dobrze pamiętać, że mają taki wymóg. Wiem, że też szukali z innymi językami i pewnie podobne testy mają, ale tylko mi się tak wydaje, pewien nie jestem. Po teście była rozmowa, rozmowa po polsku i po angielsku, trochę tak trochę tak. Pytania były na początku bardzo ogólne, o rzeczy, które mam wpisane w CV, doświadczenie itp. Później były trochę już trudniejsze powiedzmy że bardziej na myślenie. Np jak się zachowuję w stresowych sytuacjach albo dlaczego wybrałem tę firmę a nie inną, żeby pracować. Rozmowa była profesjonalna i całkiem miła, ogólnie to pozytywnie.


Ilość etapów rekrutacji1

Testy specjalistyczne
Spotkanie w firmie

Dodano1.06.2015