baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai

Scrolluj swobodnie lub filtruj te relacje, które najbardziej Cię interesują

Dodaj relację

specjalista ds. obsługi klienta

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
4
Data i miejsce rozmowylipiec 2015
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiBydgoszcz


Opis relacji z rekrutacji

Rekrutacja w tej firmie składa się z 3 etapów, ja brałem udział w dwóch z nich. Pierwszy to rozmowa przez telefon, która przebiegła w miłej atmosferze, przynajmniej w moim przypadku. Podstawowe pytania, o doświadczenie, wykształcenie, motywację do pracy. Takie najnormalniejsze w świecie pytania o CV i tego typu sprawy. Kolejny etap to spotkanie w firmie. Sama rozmowa trwa około godziny i jest trochę bezsensowna. Opiera się w dużej mierze na odpytywaniu ze znajomości zasad działania firmy. I to dosyć szczegółowym. Generalnie znajomość firmy to chyba główne kryterium, jakie biorą pod uwagę. Do tego dochodzą pytania w stylu: co byś zrobił, jeśli byś się mógł cofnąć w czasie - czyli zupełna abstrakcja. Dla mnie ta rozmowa była oderwana od rzeczywistości, więc w pewnym momencie zupełnie odpuściłem, także zaproszenia na trzeci etap nie dostałem, ale cieszę się z tego.


Ilość etapów rekrutacji3

Rozmowa przez telefon
Spotkanie w firmie

Dodano17.09.2015