specjalista ds. obsługi klienta
Opis relacji z rekrutacji
Rekrutacja w tej firmie składa się z 3 etapów, ja brałem udział w dwóch z nich. Pierwszy to rozmowa przez telefon, która przebiegła w miłej atmosferze, przynajmniej w moim przypadku. Podstawowe pytania, o doświadczenie, wykształcenie, motywację do pracy. Takie najnormalniejsze w świecie pytania o CV i tego typu sprawy. Kolejny etap to spotkanie w firmie. Sama rozmowa trwa około godziny i jest trochę bezsensowna. Opiera się w dużej mierze na odpytywaniu ze znajomości zasad działania firmy. I to dosyć szczegółowym. Generalnie znajomość firmy to chyba główne kryterium, jakie biorą pod uwagę. Do tego dochodzą pytania w stylu: co byś zrobił, jeśli byś się mógł cofnąć w czasie - czyli zupełna abstrakcja. Dla mnie ta rozmowa była oderwana od rzeczywistości, więc w pewnym momencie zupełnie odpuściłem, także zaproszenia na trzeci etap nie dostałem, ale cieszę się z tego.