baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai

Scrolluj swobodnie lub filtruj te relacje, które najbardziej Cię interesują

Dodaj relację

Kurier

Recruitment report job category Inne iconInnePraca
4
Data i miejsce rozmowyluty 2017
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiWarszawa


Opis relacji z rekrutacji

Oczekiwali niewiele rozmowa była krótka. Dostałem pytania gdzie pracowałem jak z moim prawem jazdy jak sobie radzę z klientami co się stało że chce tu pracować od kiedy mogę zacząć i czy takie zarobki mi będą pasowały. Jeszcze chyba o godzinach pracy rozmawialiśmy i o innych rzeczach z warunków czy bym chciał pracować na działalności czy normalnie na umowie u nich. To było w ogłoszeniu to już wiedziałem co mam mówić wcześniej


Ilość etapów rekrutacji1

Spotkanie w firmie

Dodano10.05.2017

Specjalista ds. obsługi klienta

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
3
Data i miejsce rozmowystyczeń 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiNiepołomice


Opis relacji z rekrutacji

Na starcie wytłumaczyli mi, jak będzie wyglądała ta praca, bo z ogłoszenia niewiele wynikało. W praktyce chodziło o bezpośrednią obsługę klienta wtedy, gdy on zechce wysłać paczkę. Do tego informowanie o statusie paczki, o możliwościach dostarczenia i reklamacje. Dlatego pierwszym pytaniem było pytanie o doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta. Jakbym się zachowała, gdyby klient zaczął się awanturować, że paczka ma dojść jutro do odbiorcy, a nie jest to możliwe. Z jakiego powodu wybrałam DHL? Czy potrafię pracować w stresujących warunkach, często pod presją czasu? Ile chciałabym zarobić? Jaka umowa mnie interesuje? Prośba o wymienienie po 3 największych wad i zalet. W sumie tyle, więc rozmowa spoko.


Ilość etapów rekrutacji2

Spotkanie w firmie

Dodano19.03.2016

Doradca klienta

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
5
Data i miejsce rozmowywrzesień 2015
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiŁódź


Opis relacji z rekrutacji

Moja rekrutacja składała się z dwóch etapów. Pierwszy to standardowa rozmowa telefoniczna, tam pani pytała mnie o to, czym się aktualnie zajmuję, czemu wybrałem ich firmę, czy mam jakieś doświadczenie w obsłudze klienta, co studiuję. Po tym zaprosiła mnie na rozmowę stacjonarną. Drugi etap był właśnie stacjonarny, tutaj już spotkanie w firmie i trochę w sumie tego samego o czym rozmawialiśmy przez telefon plus jeszcze musiałem odegrać jakby scenkę, że dzwoni klient z jakimś problemem a ja mam mu pomóc i dali mi jeszcze jakieś cenniki i musiałem obliczyć jakąś rzecz typu jakie koszty poniesie klient przy tej usłudze. Prosto, wszystko w sumie miało swój sens, więc spoko, nie było ani pytań ani zadań które by nie były powiązane bezpośrednio z pracą.


Ilość etapów rekrutacji2

Rozmowa przez telefon
Spotkanie w firmie

Dodano16.12.2015