baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai
Logo DHL Express Poland

DHL Express Poland

Targi pracy Katowice
kwiecień 2024
KatowiceMCK Katowice
Weź udział
Targi pracy Katowice
kwiecień 2024
KatowiceMCK Katowice
Weź udział
Targi pracy Katowice
kwiecień 2024
KatowiceMCK Katowice
Weź udział

Jeszcze nie bierzemy udziału w targach pracy Talent Days

Wróć do nas później!

O nas

Nasza specjalizacja

DHL Express jest częścią Deutsche Post DHL - lidera wśród firm logistycznych na świecie. DHL jest obecny w 220 krajach świata, zatrudnia ponad 325 tysięcy osób i działa w ramach 6 różnych spółek. Część Express zajmuje się przede wszystkim dostarczaniem przesyłek międzynarodowych.

Relacje z rozmów rekrutacyjnychw DHL Express Poland

Zobacz jak wygląda rekrutacja w naszej firmie oczami kandydatów

4

Ogólna ocena

3

Dodanych relacji

Pytania z rekrutacji
Informacje o etapach rekrutacji
Opis przebiegu rozmowy
Dodaj relację

Kurier

Recruitment report job category Inne iconInnePraca
4
Data i miejsce rozmowyluty 2017
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiWarszawa


Opis relacji z rekrutacji

Oczekiwali niewiele rozmowa była krótka. Dostałem pytania gdzie pracowałem jak z moim prawem jazdy jak sobie radzę z klientami co się stało że chce tu pracować od kiedy mogę zacząć i czy takie zarobki mi będą pasowały. Jeszcze chyba o godzinach pracy rozmawialiśmy i o innych rzeczach z warunków czy bym chciał pracować na działalności czy normalnie na umowie u nich. To było w ogłoszeniu to już wiedziałem co mam mówić wcześniej


Ilość etapów rekrutacji1

Spotkanie w firmie

Dodano10.05.2017

Specjalista ds. obsługi klienta

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
3
Data i miejsce rozmowystyczeń 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiNiepołomice


Opis relacji z rekrutacji

Na starcie wytłumaczyli mi, jak będzie wyglądała ta praca, bo z ogłoszenia niewiele wynikało. W praktyce chodziło o bezpośrednią obsługę klienta wtedy, gdy on zechce wysłać paczkę. Do tego informowanie o statusie paczki, o możliwościach dostarczenia i reklamacje. Dlatego pierwszym pytaniem było pytanie o doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta. Jakbym się zachowała, gdyby klient zaczął się awanturować, że paczka ma dojść jutro do odbiorcy, a nie jest to możliwe. Z jakiego powodu wybrałam DHL? Czy potrafię pracować w stresujących warunkach, często pod presją czasu? Ile chciałabym zarobić? Jaka umowa mnie interesuje? Prośba o wymienienie po 3 największych wad i zalet. W sumie tyle, więc rozmowa spoko.


Ilość etapów rekrutacji2

Spotkanie w firmie

Dodano19.03.2016

Doradca klienta

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
5
Data i miejsce rozmowywrzesień 2015
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiŁódź


Opis relacji z rekrutacji

Moja rekrutacja składała się z dwóch etapów. Pierwszy to standardowa rozmowa telefoniczna, tam pani pytała mnie o to, czym się aktualnie zajmuję, czemu wybrałem ich firmę, czy mam jakieś doświadczenie w obsłudze klienta, co studiuję. Po tym zaprosiła mnie na rozmowę stacjonarną. Drugi etap był właśnie stacjonarny, tutaj już spotkanie w firmie i trochę w sumie tego samego o czym rozmawialiśmy przez telefon plus jeszcze musiałem odegrać jakby scenkę, że dzwoni klient z jakimś problemem a ja mam mu pomóc i dali mi jeszcze jakieś cenniki i musiałem obliczyć jakąś rzecz typu jakie koszty poniesie klient przy tej usłudze. Prosto, wszystko w sumie miało swój sens, więc spoko, nie było ani pytań ani zadań które by nie były powiązane bezpośrednio z pracą.


Ilość etapów rekrutacji2

Rozmowa przez telefon
Spotkanie w firmie

Dodano16.12.2015
Zobacz wszystkie relacje pracodawcy

Brak ofert pracy. Spróbuj ponownie za jakiś czas.

Aktualnie nie prowadzimy żadnych rekrutacji, wróć do nas później.

Logo DHL Express Poland
Brak adresu strony

Tutaj pracujemy

Brak podanej lokalizacji