baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai

Scrolluj swobodnie lub filtruj te relacje, które najbardziej Cię interesują

Dodaj relację

Referent ds. Zdalnej Obsługi Klienta

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
4
Data i miejsce rozmowygrudzień 2015
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiOlsztyn


Opis relacji z rekrutacji

Rozmowa zupełnie bez stresu, więc jeśli się tam wybieracie, nie denerwujcie się na zapas. Praca, z tego co dowiedziałam się na rozmowie, to w sumie help desk. Realizuje się zgłoszenia klientów - pisemne i telefoniczne. Ludzie, z którymi jest się na spotkaniu ładnie o tym opowiadają, ale oczekują doświadczenia właśnie typu help desk/call center. Można się dowiedzieć jak wygląda praca i jakie oferują warunki. Oprócz tego pytają - chodzi im o doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej chyba właśnie tak zwana słuchawka, plus praca z bazami danych i obsługa MS Office. Mnie zapytali jeszcze co wiem o firmie i z jakiego powodu do nich zaaplikowałam. W związku z tym, że praca miała być tymczasowa, ja pytałam, czy później jest szansa zaczepienia się na dłużej (raczej nie).


Ilość etapów rekrutacji2

Spotkanie w firmie

Dodano11.01.2016