Referent ds. Zdalnej Obsługi Klienta
Opis relacji z rekrutacji
Rozmowa zupełnie bez stresu, więc jeśli się tam wybieracie, nie denerwujcie się na zapas. Praca, z tego co dowiedziałam się na rozmowie, to w sumie help desk. Realizuje się zgłoszenia klientów - pisemne i telefoniczne. Ludzie, z którymi jest się na spotkaniu ładnie o tym opowiadają, ale oczekują doświadczenia właśnie typu help desk/call center. Można się dowiedzieć jak wygląda praca i jakie oferują warunki. Oprócz tego pytają - chodzi im o doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej chyba właśnie tak zwana słuchawka, plus praca z bazami danych i obsługa MS Office. Mnie zapytali jeszcze co wiem o firmie i z jakiego powodu do nich zaaplikowałam. W związku z tym, że praca miała być tymczasowa, ja pytałam, czy później jest szansa zaczepienia się na dłużej (raczej nie).