baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai

Scrolluj swobodnie lub filtruj te relacje, które najbardziej Cię interesują

Dodaj relację

Pracownik ds. Obsługi Klienta

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
4
Data i miejsce rozmowyluty 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiBielany Wrocławskie


Opis relacji z rekrutacji

Rozmowy w moim przypadku były 2. Obie wydaje mi się, że krótkie. Najpierw przez telefon, później w firmie. Ogólnie rekrutacja do Hellmanna nie była ciężka. Nie pamiętam dokładnie o co pytali. Ale interesowała ich moja motywacja do pracy, doświadczenie w obsłudze klienta i telefonicznie i oko w oko. Chcieli np. wiedzieć czemu zrezygnowałem z poprzedniego miejsca pracy. Albo jak radzę sobie ze stresem. Miałem powiedzieć jakieś dwa zdania po angielsku o zainteresowaniach, ale wystarczyła im rzeczywiście podstawowa znajomość. Bo ja to dużo ot tak w obcym języku niezbyt mogę powiedzieć. Zresztą to mnie zestresowało Zapytali też np. na ile znam obsługę Excela i czemu chcę u nich pracować. A i czy nie będę miał problemów z dojazdami


Ilość etapów rekrutacji2

Rozmowa przez telefon
Spotkanie w firmie
Rozmowa w języku obcym

Dodano15.03.2016