Pracownik ds. Obsługi Klienta
Opis relacji z rekrutacji
Rozmowy w moim przypadku były 2. Obie wydaje mi się, że krótkie. Najpierw przez telefon, później w firmie. Ogólnie rekrutacja do Hellmanna nie była ciężka. Nie pamiętam dokładnie o co pytali. Ale interesowała ich moja motywacja do pracy, doświadczenie w obsłudze klienta i telefonicznie i oko w oko. Chcieli np. wiedzieć czemu zrezygnowałem z poprzedniego miejsca pracy. Albo jak radzę sobie ze stresem. Miałem powiedzieć jakieś dwa zdania po angielsku o zainteresowaniach, ale wystarczyła im rzeczywiście podstawowa znajomość. Bo ja to dużo ot tak w obcym języku niezbyt mogę powiedzieć. Zresztą to mnie zestresowało Zapytali też np. na ile znam obsługę Excela i czemu chcę u nich pracować. A i czy nie będę miał problemów z dojazdami