baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai

Scrolluj swobodnie lub filtruj te relacje, które najbardziej Cię interesują

Dodaj relację

Customer Service Representative with foreign languages

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
5
Data i miejsce rozmowypaździernik 2015
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiGdańsk


Opis relacji z rekrutacji

Na Kemire trafiłam podczas targów Talent Days w moim rodzinnym mieście Gdańsku. Poszukiwali osoby do obsługi klienta ze znajomością języka angielskiego potrzebnego do porozumiewania się w firmie i niem./holen./szwedzkiego oraz z doświadczeniem w obsłudze klienta. Jestem po germanistyce, język angielski znam, a podczas studiów w wakacje po drugim i trzecim roku pracowałam na infolinii i dlatego postanowiłam spróbować swoich sił. Zostawiłam swoje dokumenty aplikacyjne u nich a oni odezwali się do mnie po jakimś tygodniu lub dwóch. Podczas rozmowy rozmawialiśmy cały czas po angielsku z wyjątkiem kilku minut, w których musiałam udowodnić, że po niemiecku też potrafię parę słów powiedzieć :D Chyba nie muszę mówić, że to nie był żaden problem dla mnie. Pojawiło się też pytanie o moje doświadczenie w obsłudze klienta zdobyte w trakcie wakacyjnych prac na infolinii jak i o zainteresowania, dodatkowe projekty realizowane w trakcie studiów oraz moje zalety.


Ilość etapów rekrutacji2

Spotkanie w firmie
Rozmowa w języku obcym

Dodano26.01.2016