Customer Service Representative with foreign languages
Opis relacji z rekrutacji
Na Kemire trafiłam podczas targów Talent Days w moim rodzinnym mieście Gdańsku. Poszukiwali osoby do obsługi klienta ze znajomością języka angielskiego potrzebnego do porozumiewania się w firmie i niem./holen./szwedzkiego oraz z doświadczeniem w obsłudze klienta. Jestem po germanistyce, język angielski znam, a podczas studiów w wakacje po drugim i trzecim roku pracowałam na infolinii i dlatego postanowiłam spróbować swoich sił. Zostawiłam swoje dokumenty aplikacyjne u nich a oni odezwali się do mnie po jakimś tygodniu lub dwóch. Podczas rozmowy rozmawialiśmy cały czas po angielsku z wyjątkiem kilku minut, w których musiałam udowodnić, że po niemiecku też potrafię parę słów powiedzieć :D Chyba nie muszę mówić, że to nie był żaden problem dla mnie. Pojawiło się też pytanie o moje doświadczenie w obsłudze klienta zdobyte w trakcie wakacyjnych prac na infolinii jak i o zainteresowania, dodatkowe projekty realizowane w trakcie studiów oraz moje zalety.