baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai

Scrolluj swobodnie lub filtruj te relacje, które najbardziej Cię interesują

Dodaj relację

Specjalista call center

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
4
Data i miejsce rozmowygrudzień 2015
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiZamość


Opis relacji z rekrutacji

Po wysłaniu CV bardzo szybko dostałem telefon zwrotny i zaproszenie na rozmowę. Kiedy stawiłem się w siedzibie firmy okazało się, że rozmowę będą prowadzić dwie kobiety. Jedna z nich właściwie praktycznie się nie odzywała, a druga zadawała sporo pytań. Na początek omówiliśmy to, co wpisałem do CV: że studiuję zaocznie, że mam doświadczenie w call center, że jestem dyspozycyjny w tygodniu. Dopytała też, co wiem o ich firmie i czy zdaję sobie sprawę, na czym będzie polegała moja praca. Miałem ogólny zarys, ale poprosiłem o przedstawienie szczegółów. Dowiedziałem się dokładniej, co będzie należało do moich obowiązków, jakie są stawki i czego mogę oczekiwać od tego stanowiska. Wszystko było tak, jak powinno, bez zbędnego przeciągania albo bezsensownych pytań.


Ilość etapów rekrutacji1

Spotkanie w firmie

Dodano17.01.2016