Konsultant ds. obsługi klienta
Opis relacji z rekrutacji
Rekruter świetnie zrozumiał moje aspiracje zawodowe i zapewnił mi pewność, że firma jest idealnym miejscem do ich realizacji.

Scrolluj swobodnie lub filtruj te relacje, które najbardziej Cię interesują
Rekruter świetnie zrozumiał moje aspiracje zawodowe i zapewnił mi pewność, że firma jest idealnym miejscem do ich realizacji.
Po rozmowie telefonicznej zostałam zaproszona na rozmowę do firmy. Tam nastąpiła ogólna rozmowa o firmie, na czym polega praca, czy miałam doświadczenie już w takiej pracy, gadka szmatka, jakie są moje oczekiwania finansowe, dyspozycyjność, wymagania firmy odnośnie mojej dyspozycyjności (dwa dni weekendowe w miesiącu, jakiś określony procent popołudniówek). Następnie nastąpiła część praktyczna: dostałam 10-15 minut na zapoznanie się ze stroną Play oraz kartkę ze skróconym skryptem rozmowy. Osoba przeprowadzająca rozmowę wyszła, w międzyczasie zajrzała zapytać jeszcze jak mi idzie, a po wyznaczonym czasie z innego pomieszczenia zadzwoniła na numer wewnętrzny telesetu stojącego na stoliku w salce i przeprowadziła ze mną testową rozmowę. Po jej zakończeniu wróciła do sali i zaprosiła na szkolenie wstępne. Szkolenia odbywają się w trybie dziennym i wieczorowym.