Konsultant ds. obsługi klienta
Opis relacji z rekrutacji
Rekruter świetnie zrozumiał moje aspiracje zawodowe i zapewnił mi pewność, że firma jest idealnym miejscem do ich realizacji.
Jeszcze nie bierzemy udziału w targach pracy Talent Days
Wróć do nas później!
Nasza specjalizacja
W Majorel zajmujemy się obsługą klienta – to dla nas coś więcej niż tylko praca. Rozumiemy, że zły rozmiar sukienki to nie po prostu zły rozmiar sukienki, ale impreza, na którą ktoś nie pójdzie i nie pozna miłości swojego życia. Właśnie my jesteśmy ludźmi pomagającymi przetrwać te małe wielkie katastrofy. Odbieramy telefony, odnajdujemy zagubione paczki, odblokowujemy zawieszone transakcje i ratujemy czyjś dzień. Każdego dnia!
Zobacz jak wygląda rekrutacja w naszej firmie oczami kandydatów
Ogólna ocena
Dodanych relacji
Rekruter świetnie zrozumiał moje aspiracje zawodowe i zapewnił mi pewność, że firma jest idealnym miejscem do ich realizacji.
Po rozmowie telefonicznej zostałam zaproszona na rozmowę do firmy. Tam nastąpiła ogólna rozmowa o firmie, na czym polega praca, czy miałam doświadczenie już w takiej pracy, gadka szmatka, jakie są moje oczekiwania finansowe, dyspozycyjność, wymagania firmy odnośnie mojej dyspozycyjności (dwa dni weekendowe w miesiącu, jakiś określony procent popołudniówek). Następnie nastąpiła część praktyczna: dostałam 10-15 minut na zapoznanie się ze stroną Play oraz kartkę ze skróconym skryptem rozmowy. Osoba przeprowadzająca rozmowę wyszła, w międzyczasie zajrzała zapytać jeszcze jak mi idzie, a po wyznaczonym czasie z innego pomieszczenia zadzwoniła na numer wewnętrzny telesetu stojącego na stoliku w salce i przeprowadziła ze mną testową rozmowę. Po jej zakończeniu wróciła do sali i zaprosiła na szkolenie wstępne. Szkolenia odbywają się w trybie dziennym i wieczorowym.
Brak ofert pracy. Spróbuj ponownie za jakiś czas.
Aktualnie nie prowadzimy żadnych rekrutacji, wróć do nas później.