baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai

Scrolluj swobodnie lub filtruj te relacje, które najbardziej Cię interesują

Dodaj relację

Konsultant Centrum Obsługi Klienta

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
5
Data i miejsce rozmowygrudzień 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiLegnica


Opis relacji z rekrutacji

Rozmowa dwie osoby z Netii kontra ja. Atmosfera ok, pytania normalne dlaczego chcesz pracować w Netii? Czy masz jakieś doświadczenie w pracy na słuchawce? Nie masz problemów z obsługą komputera i internetu? Chcesz i lubisz się uczyć nowych rzeczy? Od kiedy możesz zacząć pracę? Jakie warunki by ci odpowiadały? Jakie masz zalety i wady, które mogą ci pomóc albo przeszkodzić w tej pracy? Na koniec odpowiedź nawet jak cię nie wybiorą. Mnie właśnie nie wybrali to wiem, że bez względu na wszystko się odzywają.


Ilość etapów rekrutacji1

Spotkanie w firmie

Dodano28.03.2017

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
5
Data i miejsce rozmowyluty 2017
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiWarszawa


Opis relacji z rekrutacji

Sporo pytań z kategorii HR, kilka konkretnych, żadnych za specjalnie na wiedzę. Rekrutacja nie wymagała wcale stresu, wymagała ładnego odpowiadania na pytania. Nie była skomplikowana, ponieważ składała się tylko z 1 rozmowy Te konkretne pytania to np. o obsługę programów z pakietu Office (najbardziej Excel), dotychczasowe doświadczenie (tu dużo pytań dodatkowych) i o umiejętności (np. analizowanie treści itp.). Nie było żadnego wyobrażenia jak może wyglądać rozmowa w Netii, ale na moje wyglądała normalnie.


Ilość etapów rekrutacji1

Spotkanie w firmie

Dodano21.03.2017

Doradca Klienta Biznesowego

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
4
Data i miejsce rozmowypaździernik 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiKraków


Opis relacji z rekrutacji

Wyjątkowo sympatyczna rozmowa. Nawet nie było kiedy się zestresować. Pytania jak wszędzie i jak zawsze. Doświadczenie w sprzedaży; czemu właśnie sprzedaż; lubisz kontakt z klientem; dlaczego Netia; lubisz rozmawiać i słuchać; jakie są Twoje zalety; jakie są Twoje największe sukcesy w pracy; kiedy teoretycznie możesz zacząć. Rady ode mnie jak mówią o firmie i o tym na jakich zasadach zatrudniają to dobrze o coś dopytać. Zwłaszcza jak coś jest niejasne. Żeby potem nie było zdziwienia, że się komuś coś nie podoba. Poza tym dobrze pytaniami okazać zainteresowanie.


Ilość etapów rekrutacji1

Spotkanie w firmie

Dodano2.12.2016

Doradca Klienta Rynek Home

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
4
Data i miejsce rozmowywrzesień 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiWarszawa


Opis relacji z rekrutacji

Ja napiszę krótko, bo moja rozmowa nie była długa. No to krótko mówiąc: miałam kilka pytań o to gdzie wcześniej pracowałam i co konkretnie robiłam i czemu wybrałam teraz znowu sprzedaż. Musiałam powiedzieć czego oczekuję i czy lubiłam pracowanie z klientami. Jeszcze odpowiadałam na pytania czy lubię i chcę się uczyć i kiedy mogę zacząć pracować. Dosłownie chyba tylko tyle tego było w sam raz żeby się zorientować czy coś z tego będzie ;) Jak nie to wiadomo, że mogą szukać dalej :) W każdym bądź razie ja więcej nie pamiętam z tej rozmowy - ogólnie na plus :)


Ilość etapów rekrutacji1

Spotkanie w firmie

Dodano3.11.2016

asystent w dziale HR

Recruitment report job category HR iconHRPraca
4
Data i miejsce rozmowyluty 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiWarszawa


Opis relacji z rekrutacji

Rozmowę rekrutacyjną prowadziły dwie panie. Aplikowałem do działu HR, więc był podwójny stresik :) bo była szansa, że przynajmniej jedna z nich będzie moją bezpośrednią przełożoną. Zgodnie z tym, co dogadalismy przez telefon przyszedłem, właściwie nie wiedząc, czego się spodziewać. I się zaczęło... 2 godziny rozmowy kwalifikacyjnej, chyba mój życiowy rekord. Było sporo pytań o moje doświadczenie i wykształcenie. Coś już robiłem w tym temacie ;) więc trochę mogłem opowiedzieć. Dopytywały o szczegóły, czym konkretnie się zajmowałem itp. Poza tym było coś, co można nazwać testem na spostrzegawczość. I w sumie kilka pytań takich o zachowanie w grupie i tego typu rzeczy. Podczas całej rozmowy musiałem być bardzo czujny, bo czepiały się każdego słówka i dopytywały. Były bardzo dociekliwe ;) Ale w sumie myślę, że rekrutacja była ostrzejsza, bo szukały kogoś do swojego działu, więc to też zupełnie inaczej. Choć muszę przyznać, że rozmowa była profesjonalna i wyczerpująca. W każdym razie mocno mnie przemaglowały i po tych dwóch godzinach byłem już mocno zmęczony gradem pytań.


Ilość etapów rekrutacji1

Spotkanie w firmie

Dodano9.05.2016

Konsultant ds. Kontaktów z Klientem

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
5
Data i miejsce rozmowyluty 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiWarszawa


Opis relacji z rekrutacji

Ogólnie niezłe podejście do kandydata, fajna atmosfera i normalne pytania opierające się na CV. Można co nieco podpytać jak to u nich jest ale większość rzeczy wypisują w ogłoszeniu jakieś tam rodzaje umów itp. To co najważniejsze jest w ogłoszeniu, ale zawsze warto się coś spytać jak jest okazja. Minęło trochę czasu to ja tak pytań dokładnie nie przytoczę nie mam aż takiej pamięci ;) Co się może przydać - warto o coś zapytać od siebie, być zainteresowanym co mówią, odpowiadać spokojnie i się nie stresować. Na pewno rozmowa toczyła się wokół mojego małego, ale jednak doświadczenia i umiejętności komunikacyjnych i na pewno wyjaśniałem czemu mogę zacząć dopiero tam za 3 tygodnie. Jakoś to tak mniej więcej wyglądało ;)


Ilość etapów rekrutacji1

Spotkanie w firmie

Dodano17.04.2016

Konsultant Centrum Obsługi Klienta

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
4
Data i miejsce rozmowystyczeń 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiWrocław


Opis relacji z rekrutacji

Bardzo prosta rozmowa kwalifikacyjna. Pytania dotyczyły mojej wiedzy o technikach sprzedaży, doświadczenia w sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej, problemów lub ich braku w kontakcie z klientem, oczekiwań finansowych, gotowości do pracy na zmiany. Prawie nic mnie nie zdziwiło. Prawie, bo miałem jeszcze spróbować sprzedać rekruterce grzebień. No cóż, trochę to dziwne, że akurat grzebień, ale chyba nieźle mi poszło. Cała rozmowa trwała jakieś 15-20 minut, więc niedługo. Dopytałem ze swojej strony o to na kiedy kogoś szukają i jak jest u nich z tą pracą na zmiany. Niby powiedziałem, że jestem gotowy przychodzić na różne zmiany, ale nie do końca wiedziałem, w jakich godzinach ogólnie działa firma. Na szczęście wszystko wyjaśniają, trochę co prawda okrężną drogą. Mogliby to mówić od razu jakich godzin pracy można się spodziewać.


Ilość etapów rekrutacji2

Spotkanie w firmie

Dodano3.04.2016

Doradca Klienta Rynek Home

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
5
Data i miejsce rozmowyluty 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiWarszawa


Opis relacji z rekrutacji

Z ogłoszenia wynikało bardzo niewiele, więc jak się odezwali i zaprosili mnie na rozmowę to nie wiedziałam czego się spodziewać. Na rozmowie było w porządku. Tłumaczą na czym polega praca jakie oferują warunki i jaką umowę. Mnie pytali: czy jestem otwarta? czy nie mam problemów z nawiązywaniem kontaktu z ludźmi? czym chcę zajmować w przyszłości? jakie są moje oczekiwania i jak sobie wyobrażam tą pracę? czym się interesuje? jakie są moje największe zalety? czemu chce spróbować swoich sił w sprzedaży?


Ilość etapów rekrutacji1

Spotkanie w firmie

Dodano11.03.2016