baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai

Scrolluj swobodnie lub filtruj te relacje, które najbardziej Cię interesują

Dodaj relację

Specjalista ds. sprzedaży reklam internetowych

Recruitment report job category Sprzedaż iconSprzedażPraca
4
Data i miejsce rozmowylistopad 2015
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiŁódź


Opis relacji z rekrutacji

Po wysłaniu wszystkich dokumentów zostałam zaproszona na spotkanie z osobami z działu personalnego. W trakcie rozmowy telefonicznej zostałam uprzedzona, że poproszą mnie także o wypełnienie jakiś testów. Rzeczywiście, gdy zjawiłam się na miejscu, oprócz odpowiedzi na pytania musiałam jeszcze uzupełnić test psychologiczny (w nazwie miał chyba coś o osobowości) i drugi test, który chyba miał ocenić moje predyspozycje do tego zawodu. Pytania, jak to zwykle na rozmowie bywa, dotyczyły znajomości rynku i klientów, do których miałaby dotrzeć potencjalna reklama, doświadczenia w tym zakresie, zdolności do tworzenia ofert handlowych i inne tego typu. Było całkiem ok, chociaż dość długo to trwało. W trakcie spotkania poinformowali mnie, że jeśli dostanę się dalej, dadzą znać. Zadzwonili chyba po kilku dniach żeby zaproponować mi drugą rozmowę. Wówczas poznałam przyszłego przełożonego, który nomen omen zadawał podobne pytania, jak te wcześniej. Przy okazji jeszcze powiedział mi o warunkach zatrudnienia i ogólnie o wymaganiach, jakie stawiają ludziom takim, jak ja. Podsumowanie: sympatycznie, całość na 4+.


Ilość etapów rekrutacji3

Testy analityczne
Spotkanie w firmie
Case study

Dodano27.02.2016