Technical Services Manager
Opis relacji z rekrutacji
Bardzo podobało mi się podejście do wartości i kultury organizacyjnej, które zostały przedstawione w trakcie rozmowy. To sprawiło, że czuję, że mogę dobrze pasować do zespołu.

Scrolluj swobodnie lub filtruj te relacje, które najbardziej Cię interesują
Bardzo podobało mi się podejście do wartości i kultury organizacyjnej, które zostały przedstawione w trakcie rozmowy. To sprawiło, że czuję, że mogę dobrze pasować do zespołu.
Aplikowałem do Stefanini na stanowisko helpdesk agenta. Rekrutacja polegała na rozmowie, teście angielskiego i wiedzy z zagadnień komputerowych (również po angielsku). Rozmawiałem z team leaderem i panią rekruterką, wszystko przebiegało w miłej atmosferze, nie dali mi powodów, żebym się zestresował. Pytania dotyczyły najpierw mnie, potem mojego CV i kwestii, które w nim zawarłem. Na koniec tematyka informatyczna. Miałem trochę czasu na rozwiązanie testów i posłuchałem jeszcze o benefitach jakie oferuje firma. Ogólnie w porządku.