Technical Services Manager
Opis relacji z rekrutacji
Bardzo podobało mi się podejście do wartości i kultury organizacyjnej, które zostały przedstawione w trakcie rozmowy. To sprawiło, że czuję, że mogę dobrze pasować do zespołu.
Jeszcze nie bierzemy udziału w targach pracy Talent Days
Wróć do nas później!
Nasza specjalizacja
Internet / IT / Nowe Technologie
We believe technology can revolutionize a company and that innovation is essential to foster development and competitiveness. We value new ideas and the power of an open mind, and we recognize that talent is essential to the quality of our projects and progress. Our digital capabilities and industry expertise can help redesign products and services. We offer a diverse selection of technology solutions including digital workplace, cybersecurity, artificial intelligence, cloud, agile development, automation, next gen applications. Stefanini EMEA is present in 16 countries with 11 offices. In Poland we are present in Kraków and Opole Our 2,900+ employees reshape the workplace by helping clients with their digital transformation journey.
Zobacz jak wygląda rekrutacja w naszej firmie oczami kandydatów
Ogólna ocena
Dodanych relacji
Bardzo podobało mi się podejście do wartości i kultury organizacyjnej, które zostały przedstawione w trakcie rozmowy. To sprawiło, że czuję, że mogę dobrze pasować do zespołu.
Aplikowałem do Stefanini na stanowisko helpdesk agenta. Rekrutacja polegała na rozmowie, teście angielskiego i wiedzy z zagadnień komputerowych (również po angielsku). Rozmawiałem z team leaderem i panią rekruterką, wszystko przebiegało w miłej atmosferze, nie dali mi powodów, żebym się zestresował. Pytania dotyczyły najpierw mnie, potem mojego CV i kwestii, które w nim zawarłem. Na koniec tematyka informatyczna. Miałem trochę czasu na rozwiązanie testów i posłuchałem jeszcze o benefitach jakie oferuje firma. Ogólnie w porządku.
Brak ofert pracy. Spróbuj ponownie za jakiś czas.
Aktualnie nie prowadzimy żadnych rekrutacji, wróć do nas później.