baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai

Scrolluj swobodnie lub filtruj te relacje, które najbardziej Cię interesują

Dodaj relację

Konsultant ds. relacji z klientem/ możliwość pracy zdalnej

Recruitment report job category Inne iconInnePraca
4
Data i miejsce rozmowyczerwiec 2023, online
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiKraków


Opis relacji z rekrutacji

Bardzo podobało mi się podejście rekrutera do moich doświadczeń i umiejętności. Czułem się doceniony i zrozumiany.


Ilość etapów rekrutacji3

Testy online
Rozmowa w języku obcym
Rozmowa przez telefon

Pytania z rekrutacji

1Jakie są Twoje oczekiwania co do wynagrodzenia?

Dodano18.09.2023

Młodszy Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
4
Data i miejsce rozmowypaździernik 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiWarszawa


Opis relacji z rekrutacji

Na tej mojej rozmowie było ok. Rozmowa trwała jakąś godzinę. Najpierw były pytania po polsku i 2 po angielsku, potem krótki test. Chodzi o to żeby zdiagnozować podstawowe problemy jakie może mieć użytkownik i wyciągnąć od użytkownika co tak na dobrą sprawę się dzieje ze sprzętem. Na samej rozmowie chcieli się dowiedzieć paru rzeczy związanych z doświadczeniem, godzinami pracy, warunkami finansowymi, obsługą klientów i zainteresowaniami. Rozmowa nie była trudna


Ilość etapów rekrutacji2

Testy specjalistyczne
Spotkanie w firmie
Rozmowa w języku obcym

Dodano22.11.2016

Customer service

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
4
Data i miejsce rozmowyluty 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiWarszawa


Opis relacji z rekrutacji

Ja byłam u nich na krótkiej rozmowie i to był jedyny etap rekrutacji. Potem dostałam informację, że mogą zaproponować mi pracę. Niewiele wymagają od razu mówiąc, że oni sami szkolą z produktów, sposobów prowadzenia rozmowy i dlatego nie trzeba tego umieć. Na koniec szkolenia dają certyfikat to później go można wykorzystać. Oczekują dobrej dykcji żeby się dało zrozumieć co się mówi przez telefon, dlatego trzeba o sobie poopowiadać. Np. jakie są twoje oczekiwania. Po angielsku miałam powiedzieć czym się interesuje i jak spędzam wolny czas. Pytali też o grafik tzn. czy mogę pracować na zmiany do 22 maksymalnie i już od 6 rano. To w sumie było wszystko, ale sympatycznie, więc nie trzeba się stresować.


Ilość etapów rekrutacji1

Spotkanie w firmie
Rozmowa w języku obcym

Dodano19.05.2016

Specjalista ds. obsługi klienta

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
4
Data i miejsce rozmowyluty 2015
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiWarszawa


Opis relacji z rekrutacji

U mnie rekrutacja była całkiem rozbudowana. Zaczęło się od standardowej rozmowy z kawałkiem po niemiecku (bo na specjalistę z takim językiem startowałam). Następnie miałam jeszcze test językowy. Test to były teksty do poprawki i część z gramatyką a oprócz tego jeszcze miałam napisać maila w odpowiedzi na zapytanie klienta. Tego nie ma co się obawiać jak ktoś rzeczywiście zna niemiecki a nie ma go tylko w CV Na rozmowie pytania jak wszędzie: doświadczenie, oczekiwania, motywacja, kiedy mogę zacząć, ile chce zarabiać, czy jestem cierpliwa itp.


Ilość etapów rekrutacji3

Testy specjalistyczne
Spotkanie w firmie
Rozmowa w języku obcym

Dodano24.05.2015