Konsultant ds. relacji z klientem/ możliwość pracy zdalnej
Opis relacji z rekrutacji
Bardzo podobało mi się podejście rekrutera do moich doświadczeń i umiejętności. Czułem się doceniony i zrozumiany.

Scrolluj swobodnie lub filtruj te relacje, które najbardziej Cię interesują
Bardzo podobało mi się podejście rekrutera do moich doświadczeń i umiejętności. Czułem się doceniony i zrozumiany.
Na tej mojej rozmowie było ok. Rozmowa trwała jakąś godzinę. Najpierw były pytania po polsku i 2 po angielsku, potem krótki test. Chodzi o to żeby zdiagnozować podstawowe problemy jakie może mieć użytkownik i wyciągnąć od użytkownika co tak na dobrą sprawę się dzieje ze sprzętem. Na samej rozmowie chcieli się dowiedzieć paru rzeczy związanych z doświadczeniem, godzinami pracy, warunkami finansowymi, obsługą klientów i zainteresowaniami. Rozmowa nie była trudna
Ja byłam u nich na krótkiej rozmowie i to był jedyny etap rekrutacji. Potem dostałam informację, że mogą zaproponować mi pracę. Niewiele wymagają od razu mówiąc, że oni sami szkolą z produktów, sposobów prowadzenia rozmowy i dlatego nie trzeba tego umieć. Na koniec szkolenia dają certyfikat to później go można wykorzystać. Oczekują dobrej dykcji żeby się dało zrozumieć co się mówi przez telefon, dlatego trzeba o sobie poopowiadać. Np. jakie są twoje oczekiwania. Po angielsku miałam powiedzieć czym się interesuje i jak spędzam wolny czas. Pytali też o grafik tzn. czy mogę pracować na zmiany do 22 maksymalnie i już od 6 rano. To w sumie było wszystko, ale sympatycznie, więc nie trzeba się stresować.
U mnie rekrutacja była całkiem rozbudowana. Zaczęło się od standardowej rozmowy z kawałkiem po niemiecku (bo na specjalistę z takim językiem startowałam). Następnie miałam jeszcze test językowy. Test to były teksty do poprawki i część z gramatyką a oprócz tego jeszcze miałam napisać maila w odpowiedzi na zapytanie klienta. Tego nie ma co się obawiać jak ktoś rzeczywiście zna niemiecki a nie ma go tylko w CV Na rozmowie pytania jak wszędzie: doświadczenie, oczekiwania, motywacja, kiedy mogę zacząć, ile chce zarabiać, czy jestem cierpliwa itp.