baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai
Logo Teleperformance

Teleperformance

Targi pracy Katowice
kwiecień 2024
KatowiceMCK Katowice
Weź udział
Targi pracy Katowice
kwiecień 2024
KatowiceMCK Katowice
Weź udział
Targi pracy Katowice
kwiecień 2024
KatowiceMCK Katowice
Weź udział

Jeszcze nie bierzemy udziału w targach pracy Talent Days

Wróć do nas później!

O nas

Nasza specjalizacja

Obsługa Klienta, Telekomunikacja, E-commerce

Teleperformance to globalna firma świadcząca cyfrowe usługi biznesowe. Dzięki prawie 500 000 inspirujących, pełnych pasji pracownikom na świecie, którzy mówią w ponad 300 różnych językach oraz naszej globalnej skali działania i lokalnej obecności wspieramy naszych klientów poprzez wielokanałową, spersonalizowaną i kompleksową obsługę procesów związanych z pozyskaniem, obsługą i utrzymaniem klienta. Dostarczamy najbardziej zaawansowane, cyfrowe usługi biznesowe, aby w znaczący i zrównoważony sposób pomóc najlepszym markom na świecie rozwijać ich działalność. Na polskim rynku funkcjonujemy od 1997 roku, zatrudniając ponad 3000 wyjątkowych osób, obywateli 78 różnych krajów, którzy wspierają naszych klientów w 33 językach.

Relacje z rozmów rekrutacyjnychw Teleperformance

Zobacz jak wygląda rekrutacja w naszej firmie oczami kandydatów

4

Ogólna ocena

4

Dodanych relacji

Pytania z rekrutacji
Informacje o etapach rekrutacji
Opis przebiegu rozmowy
Dodaj relację

Konsultant ds. relacji z klientem/ możliwość pracy zdalnej

Recruitment report job category Inne iconInnePraca
4
Data i miejsce rozmowyczerwiec 2023, online
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiKraków


Opis relacji z rekrutacji

Bardzo podobało mi się podejście rekrutera do moich doświadczeń i umiejętności. Czułem się doceniony i zrozumiany.


Ilość etapów rekrutacji3

Testy online
Rozmowa w języku obcym
Rozmowa przez telefon

Pytania z rekrutacji

1Jakie są Twoje oczekiwania co do wynagrodzenia?

Dodano18.09.2023

Młodszy Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
4
Data i miejsce rozmowypaździernik 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiWarszawa


Opis relacji z rekrutacji

Na tej mojej rozmowie było ok. Rozmowa trwała jakąś godzinę. Najpierw były pytania po polsku i 2 po angielsku, potem krótki test. Chodzi o to żeby zdiagnozować podstawowe problemy jakie może mieć użytkownik i wyciągnąć od użytkownika co tak na dobrą sprawę się dzieje ze sprzętem. Na samej rozmowie chcieli się dowiedzieć paru rzeczy związanych z doświadczeniem, godzinami pracy, warunkami finansowymi, obsługą klientów i zainteresowaniami. Rozmowa nie była trudna


Ilość etapów rekrutacji2

Testy specjalistyczne
Spotkanie w firmie
Rozmowa w języku obcym

Dodano22.11.2016

Customer service

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
4
Data i miejsce rozmowyluty 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiWarszawa


Opis relacji z rekrutacji

Ja byłam u nich na krótkiej rozmowie i to był jedyny etap rekrutacji. Potem dostałam informację, że mogą zaproponować mi pracę. Niewiele wymagają od razu mówiąc, że oni sami szkolą z produktów, sposobów prowadzenia rozmowy i dlatego nie trzeba tego umieć. Na koniec szkolenia dają certyfikat to później go można wykorzystać. Oczekują dobrej dykcji żeby się dało zrozumieć co się mówi przez telefon, dlatego trzeba o sobie poopowiadać. Np. jakie są twoje oczekiwania. Po angielsku miałam powiedzieć czym się interesuje i jak spędzam wolny czas. Pytali też o grafik tzn. czy mogę pracować na zmiany do 22 maksymalnie i już od 6 rano. To w sumie było wszystko, ale sympatycznie, więc nie trzeba się stresować.


Ilość etapów rekrutacji1

Spotkanie w firmie
Rozmowa w języku obcym

Dodano19.05.2016
Zobacz wszystkie relacje pracodawcy

Brak ofert pracy. Spróbuj ponownie za jakiś czas.

Aktualnie nie prowadzimy żadnych rekrutacji, wróć do nas później.

Tutaj pracujemy

Wołoska 14, 02-675 Warszawa
Chorzowska 146 budynek D, 40-101 Katowice
Wielicka 20, 30-663 Kraków
Królowej Jadwigi 43, 61-872 Poznań