Logo Teleperformance

Teleperformance

Jesteśmy na targach pracy Talent Days

Spotkajmy się w:

Targi pracy Kraków Teleperformance
marzec 2025
KrakówICE Congress Center
Weź udział

Możesz pracować u nas w działach:

icon representing a given category

Obsługa klienta

O nas

Nasza specjalizacja

Obsługa Klienta, Telekomunikacja, E-commerce

Teleperformance to globalna firma świadcząca cyfrowe usługi biznesowe. Dzięki prawie 500 000 inspirujących, pełnych pasji pracownikom na świecie, którzy mówią w ponad 300 różnych językach oraz naszej globalnej skali działania i lokalnej obecności wspieramy naszych klientów poprzez wielokanałową, spersonalizowaną i kompleksową obsługę procesów związanych z pozyskaniem, obsługą i utrzymaniem klienta. Dostarczamy najbardziej zaawansowane, cyfrowe usługi biznesowe, aby w znaczący i zrównoważony sposób pomóc najlepszym markom na świecie rozwijać ich działalność. Na polskim rynku funkcjonujemy od 1997 roku, zatrudniając ponad 3000 wyjątkowych osób, obywateli 78 różnych krajów, którzy wspierają naszych klientów w 33 językach.

Relacje z rozmów rekrutacyjnychw Teleperformance

Zobacz jak wygląda rekrutacja w naszej firmie oczami kandydatów

4

Ogólna ocena

4

Dodanych relacji

Pytania z rekrutacji
Informacje o etapach rekrutacji
Opis przebiegu rozmowy
Dodaj relację

Konsultant ds. relacji z klientem/ możliwość pracy zdalnej

Recruitment report job category Inne iconInnePraca
4
Data i miejsce rozmowyczerwiec 2023, online
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiKraków


Opis relacji z rekrutacji

Bardzo podobało mi się podejście rekrutera do moich doświadczeń i umiejętności. Czułem się doceniony i zrozumiany.


Ilość etapów rekrutacji3

Testy online
Rozmowa w języku obcym
Rozmowa przez telefon

Pytania z rekrutacji

1Jakie są Twoje oczekiwania co do wynagrodzenia?

Dodano18.09.2023

Młodszy Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
4
Data i miejsce rozmowypaździernik 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiWarszawa


Opis relacji z rekrutacji

Na tej mojej rozmowie było ok. Rozmowa trwała jakąś godzinę. Najpierw były pytania po polsku i 2 po angielsku, potem krótki test. Chodzi o to żeby zdiagnozować podstawowe problemy jakie może mieć użytkownik i wyciągnąć od użytkownika co tak na dobrą sprawę się dzieje ze sprzętem. Na samej rozmowie chcieli się dowiedzieć paru rzeczy związanych z doświadczeniem, godzinami pracy, warunkami finansowymi, obsługą klientów i zainteresowaniami. Rozmowa nie była trudna


Ilość etapów rekrutacji2

Testy specjalistyczne
Spotkanie w firmie
Rozmowa w języku obcym

Dodano22.11.2016

Customer service

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
4
Data i miejsce rozmowyluty 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiWarszawa


Opis relacji z rekrutacji

Ja byłam u nich na krótkiej rozmowie i to był jedyny etap rekrutacji. Potem dostałam informację, że mogą zaproponować mi pracę. Niewiele wymagają od razu mówiąc, że oni sami szkolą z produktów, sposobów prowadzenia rozmowy i dlatego nie trzeba tego umieć. Na koniec szkolenia dają certyfikat to później go można wykorzystać. Oczekują dobrej dykcji żeby się dało zrozumieć co się mówi przez telefon, dlatego trzeba o sobie poopowiadać. Np. jakie są twoje oczekiwania. Po angielsku miałam powiedzieć czym się interesuje i jak spędzam wolny czas. Pytali też o grafik tzn. czy mogę pracować na zmiany do 22 maksymalnie i już od 6 rano. To w sumie było wszystko, ale sympatycznie, więc nie trzeba się stresować.


Ilość etapów rekrutacji1

Spotkanie w firmie
Rozmowa w języku obcym

Dodano19.05.2016
Zobacz wszystkie relacje pracodawcy

Praca w Teleperformance

15

Sprawdź dostępne oferty pracy, praktyk i staży w Teleperformance

Odkryj wszystkie oferty pracy dostępne na naszym portalu

Zobacz wszystkie

Tutaj pracujemy

Wołoska 14, 02-675 Warszawa
Chorzowska 146 budynek D, 40-101 Katowice
Wielicka 20, 30-663 Kraków
Królowej Jadwigi 43, 61-872 Poznań