Konsultant ds. relacji z klientem/ możliwość pracy zdalnej
Opis relacji z rekrutacji
Bardzo podobało mi się podejście rekrutera do moich doświadczeń i umiejętności. Czułem się doceniony i zrozumiany.
Spotkajmy się w:
Obsługa klienta
Nasza specjalizacja
Obsługa Klienta, Telekomunikacja, E-commerce
Teleperformance to globalna firma świadcząca cyfrowe usługi biznesowe. Dzięki prawie 500 000 inspirujących, pełnych pasji pracownikom na świecie, którzy mówią w ponad 300 różnych językach oraz naszej globalnej skali działania i lokalnej obecności wspieramy naszych klientów poprzez wielokanałową, spersonalizowaną i kompleksową obsługę procesów związanych z pozyskaniem, obsługą i utrzymaniem klienta. Dostarczamy najbardziej zaawansowane, cyfrowe usługi biznesowe, aby w znaczący i zrównoważony sposób pomóc najlepszym markom na świecie rozwijać ich działalność. Na polskim rynku funkcjonujemy od 1997 roku, zatrudniając ponad 3000 wyjątkowych osób, obywateli 78 różnych krajów, którzy wspierają naszych klientów w 33 językach.
Zobacz jak wygląda rekrutacja w naszej firmie oczami kandydatów
Ogólna ocena
Dodanych relacji
Bardzo podobało mi się podejście rekrutera do moich doświadczeń i umiejętności. Czułem się doceniony i zrozumiany.
Na tej mojej rozmowie było ok. Rozmowa trwała jakąś godzinę. Najpierw były pytania po polsku i 2 po angielsku, potem krótki test. Chodzi o to żeby zdiagnozować podstawowe problemy jakie może mieć użytkownik i wyciągnąć od użytkownika co tak na dobrą sprawę się dzieje ze sprzętem. Na samej rozmowie chcieli się dowiedzieć paru rzeczy związanych z doświadczeniem, godzinami pracy, warunkami finansowymi, obsługą klientów i zainteresowaniami. Rozmowa nie była trudna
Ja byłam u nich na krótkiej rozmowie i to był jedyny etap rekrutacji. Potem dostałam informację, że mogą zaproponować mi pracę. Niewiele wymagają od razu mówiąc, że oni sami szkolą z produktów, sposobów prowadzenia rozmowy i dlatego nie trzeba tego umieć. Na koniec szkolenia dają certyfikat to później go można wykorzystać. Oczekują dobrej dykcji żeby się dało zrozumieć co się mówi przez telefon, dlatego trzeba o sobie poopowiadać. Np. jakie są twoje oczekiwania. Po angielsku miałam powiedzieć czym się interesuje i jak spędzam wolny czas. Pytali też o grafik tzn. czy mogę pracować na zmiany do 22 maksymalnie i już od 6 rano. To w sumie było wszystko, ale sympatycznie, więc nie trzeba się stresować.
Odkryj wszystkie oferty pracy dostępne na naszym portalu
Zobacz wszystkie