Co będziesz robić:
- Koordynować wydarzenia związane z employer brandingiem, takie jak targi pracy, warsztaty i spotkania
- Planować i prowadzić sourcing kandydatów za pomocą różnych kanałów dotarcia, w tym mediów społecznościowych
- Współpracować z uczelniami (biura karier, stowarzyszenia studenckie) oraz zespołami biznesowymi/rekrutacyjnymi
- Przygotowywać materiały z zakresu marketingu rekrutacyjnego, raporty i prezentacje oraz analizować skuteczność podejmowanych działań
- Zarządzać relacjami z zewnętrznymi dostawcami
Czego będziesz potrzebować:
- Pasji do employer brandingu i chęci rozwoju w tym obszarze
- Biegłości w języku angielskim i polskim, z mocną znajomością Microsoft Excel i PowerPoint
- Jesteś osobą proaktywną, która zawsze szuka nowych rozwiązań oraz umiesz pracować zarówno w zespole, jak i samodzielnie
- Umiesz nawiązywać kontakty i budować relację zarówno z klientami wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi
- Wcześniejsze doświadczenie w employer brandingu, HR lub marketingu, lub aktywny udział w stowarzyszeniach studenckich będzie dodatkowym atutem
Co oferujemy:
- Hybrydowy model pracy (biuro zlokalizowane w Warszawie)
- Umowa o pracę (przez agencję rekrutacyjną)
- Stałe wsparcie i jasna ścieżka rozwoju od pierwszego dnia w biurze – dedykowany Buddy, który pomoże w adaptacji do nowego miejsca pracy
- Skupienie na Twoich mocnych stronach i ciągły feedback umożliwiający szybki rozwój zawodowy oraz zdobywanie nowych umiejętności poprzez różnorodne szkolenia online i stacjonarne
- Włączenie i różnorodność w praktyce: prawdziwie wielokulturowe środowisko; wspieramy LGBT, osoby z niepełnosprawnościami i rodziców. W naszej kulturze równości ludzie są naprawdę cenieni za swoje różnice i mogą być sobą
- Elastyczne podejście umożliwiające odpowiedni balans między życiem zawodowym a prywatnym, gdzie aktywności sportowe, wyjścia, wolontariat są częścią naszego codziennego życia
- Pełen komfort pracy – Karta Multisport, prywatna opieka medyczna, Multikafeteria
