baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai
Alior Bank logo

Alior Bank

Specjalista Service Desk

Gdańsk
IT
Praca
1-2 lata doświadczenia
Informatyka i technologie
Gdańsk
IT
Praca
1-2 lata doświadczenia
Informatyka i technologie
5 356  - 7 489 PLN
Hybrydowo
Umowa o pracę

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

🤓 Skrócony opis

Oferta idealna dla: osób z obszaru informatyki i technologii

Szukasz wyzwań w IT? Ta rola to wsparcie użytkowników w obsłudze systemów, aplikacji biurowych i urządzeń mobilnych. Będziesz diagnozować i rozwiązywać problemy, a także współpracować z innymi zespołami.

Czeka na Ciebie umowa o pracę, elastyczna praca hybrydowa i super pakiet benefitów, w tym prywatna opieka medyczna i karta Multisport. Rozwijaj się z Alior Uniwersytet!

Najciekawsze: Możliwość optymalizacji procesów wsparcia i realny wpływ na działanie firmy w dynamicznym środowisku bankowym.

Pełny opis

Jeśli jesteś osobą, która:

  • posiada wykształcenie wyższe techniczne – preferowany profil informatyczny,

  • umie pisać skrypty i zapytania SQL,

  • zna zasady ITIL,

  • mile widziana znajomość SCCM oraz systemu JIRA Service Desk,

  • mile widziana znajomość systemów do utrzymania urządzeń mobilnych, np. MDM, Intune,

  • potrafi zaawansowanie obsługiwać MS Excel (makra, tabele przestawne, funkcje, sumy częściowe),

  • ma doświadczenie zawodowe związane z pracą w Service Desk lub Help Desk,

  • cechuje się samodzielnością, samodyscypliną i dobrą organizacją pracy,

  • zna język angielski na poziomie średniozaawansowanym,

  • jest dokładna, punktualna,

  • skutecznie realizuje postawione cele,

  • potrafi aktywnie komunikować się,

  • posiada wysoką kulturę osobistą i jest komunikatywna,

Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:

  • zdalnym oraz bezpośrednim wsparciu użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku,

  • wsparciu urządzeń mobilnych z systemami Android oraz iOS,

  • wsparciu dla systemów Windows 7/10 oraz OSX, a także pakietu MS Office oraz O365,

  • przygotowywaniu sprzętu dla nowych pracowników,

  • samodzielnym diagnozowaniu oraz rozwiązywaniu problemów,

  • rejestrowaniu zgłoszeń serwisowych,

  • rejestrowaniu w bazie wiedzy rozwiązań dla zaistniałych przypadków,

  • współpracy z innymi zespołami (eskalacja, wspólne rozwiązywanie problemów),

  • optymalizacji procesów wsparcia.

Oferujemy:

  • umowę o pracę

  • pracę hybrydową

  • pakiet benefitów m.in. kafeteria, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, karta Multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe 16 godzin na wolontariat „Dzień na U”

  • pracę w oparciu o wartości wspólnie wypracowane przez Aliorowców – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność, zorientowanie na klienta,

  • Alior Uniwersytet – przestrzeń do rozwoju kompetencji zawodowych oraz personalnych

  • nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń.

Alior Bank

Relacje z rekrutacji
5 356  - 7 489 PLN
Hybrydowo
Umowa o pracę

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Podobne oferty pracy

Specjalista Service Desk

5 356 - 7 489 PLN/mies.