Dział operacyjny to serce firmy Amazon. Ten kluczowy segment naszej działalności zapewnia, że realizujemy i wysyłamy zamówienia w sposób efektywny, dzięki czemu nasi klienci otrzymują swoje zakupy na czas. Osoba na stanowisku Area Manager dokłada wszelkich starań, aby centrum logistyczne, w którym pracuje działało sprawnie, co pozwala nam wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów. Kieruje zespołem, który troszczy się o zachowanie bezpieczeństwa, wydajności i wysokiej jakości naszych działań, a także podejmuje się realizacji wielu projektów w całej naszej sieci, mających na celu zwiększenie wydajności.
Dzień z życia Osoba na tym stanowisku pracuje w systemie zmianowym w jednym z naszych centrów logistycznych, zapewniając jego najwyższą możliwą wydajność. Głównym zadaniem Area Managera jest kierowanie i napędzanie kultury bezpieczeństwa oraz utrzymywanie jakości i standardów wydajności na zmianach. Area Manager nadzoruje również usprawnienia procesów w swoim obszarze i napędza ich wdrażanie. Typowy dzień jest tutaj niezwykle zróżnicowany i obejmuje rozmaite czynności, od rutynowego zarządzania zespołem i codziennych obowiązków operacyjnych, po doskonalenie procesów i szeroko zakrojone zadania operacyjne w sytuacjach awaryjnych. Osoba ta jest również mentorem dla nowych managerów.
Obowiązki
Tworzenie, nadzorowanie i promowanie kultury bezpieczeństwa i zadowolenia z pracy
Analizowanie i wdrażanie modyfikacji w celu zapewnienia jakości i wydajności na stałym, wysokim poziomie
Nadzorowanie projektów mających na celu usprawnienie procesów, optymalizację wydajności i podniesienie jakości usług dla klientów w obrębie swojego obszaru odpowiedzialności
Analizowanie wydajności zmiany w stosunku do stosownych celów biznesowych i wprowadzanie działań mających na celu osiągnięcie doskonałości operacyjnej
Współpraca z innymi managerami w celu standaryzacji procesów na zmianach
Podstawowe kwalifikacje
Wykształcenie wyższe
Wcześniejsze doświadczenie w kierowaniu zespołem
Wcześniejsze doświadczenie w komunikacji z szerokim gronem partnerów biznesowych, w tym ze współpracownikami i z przełożonymi
Umiejętność wykorzystywania danych analitycznych i empirycznych do podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów
Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego w mowie i piśmie