🤓 TL;DR
Oferta idealna dla: osób z obszaru Rachunkowości, Audytu, Finansów lub pokrewnych kierunków ekonomicznych z minimum 2-letnim doświadczeniem w firmach audytorskich
Firma Baker Tilly TPA poszukuje Audytora z doświadczeniem w badaniu sprawozdań finansowych. Zadania obejmują uczestnictwo w projektach audytu i doradztwa gospodarczego, przygotowywanie dokumentacji roboczej i raportów oraz kontakt z klientem przy realizacji badań. Wymagana znajomość przepisów rachunkowości (PSR, MSSF), dobry angielski (B2/C1) oraz umiejętność pracy z MS Office. Oferują system hybrydowy (2-3 dni w biurze).
Najciekawsze: Jasna ścieżka kariery w międzynarodowej firmie z globalnej sieci doradczej Baker Tilly International (TOP 10 na świecie), budżet szkoleniowy z dofinansowaniem do uprawnień zawodowych oraz dostęp do nowoczesnych narzędzi audytowych.
___________
Twoje zadania
Uczestniczenie w krajowych i międzynarodowych projektach z obszaru audytu oraz doradztwa gospodarczego (badania i przeglądy sprawozdań finansowych, due diligence, doradztwo transakcyjne)
Przygotowywanie dokumentacji roboczej, raportów, opinii itp.
Kontakt z klientem przy realizacji badań
Codzienna nauka (polskie i międzynarodowe standardy rachunkowości itp.) i współpraca z ekspertami merytorycznymi
Czego oczekujemy?
jesteś absolwentem studiów na kierunkach ekonomicznych lub pokrewnych
posiadasz min. 2 lata doświadczenia w pracy w firmach audytorskich i praktykę w badaniu sprawozdań finansowychZnasz przepisy dotyczące rachunkowości (PSR, MSSF)
Bardzo dobrze posługujesz się j. angielskim (poziom B2/C1) oraz pakietem MS Office
Twój cel to rozwój w międzynarodowym środowisku biznesowym
Cechuje Cię komunikatywność, samodzielność, chętnie działasz zespołowo - poczucie humoru będzie dodatkowym atutem :)
Oferujemy
Pracę w firmie należącej do globalnej sieci doradczej – Baker Tilly International (TOP 10 na świecie i w Polsce). Baker Tilly TPA w Polsce ma wysoką i stabilną pozycję, zwłaszcza wśród firm doradzających przedsiębiorstwom, działającym w sektorze nieruchomości, budownictwa, energetyki i innych na polskim rynku. W ostatnich latach dynamicznie zwiększamy obroty.
Jasną ścieżkę kariery: Trainee -> Assistant -> Assistant 2 -> Consultant -> Senior Consultant -> Supervisor -> Manager -> Senior Manager -> Partner
Budżet szkoleniowy dający szansę na udział w różnych szkoleniach merytorycznych oraz dofinansowanie do uprawnień zawodowych typu Biegły Rewident, w tym także dofinansowanie do studiów umożliwiających zdobycie tych uprawnień.
Przyjazny model pracy. Pracujemy w systemie hybrydowym (2-3 dni w tyg. pojawiamy się w biurze). Bardzo cenimy sobie partnerskie relacje w zespole, oparte na szczerości i otwartości.
Nowoczesne narzędzia pracy: CaseWare (platforma audytowa), środowisko MS Office 365, nakładki do Office ze wzorami merytorycznymi, dedykowane narzędzia IT, dostęp do baz danych, platforma grywalizacyjna.
Dostęp do Platformy MyBenefit - Wybór benefitów jest szeroki m.in.: opieka medyczna w Allianz, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, vouchery zakupowe.
Dostęp do platformy Helping Hand, która wspiera w osiąganiu równowagi emocjonalnej i poprawie komfortu życia psychicznego, oferując wartościowe materiały oraz możliwość konsultacji ze specjalistami.
