OPIS STANOWISKA:
kontakt telefoniczny i mailowy z klientami biznesowymi oraz indywidualnymi,
bieżąca analiza i odpowiadanie na zapytania klientów,
obsługa zapytań wysyłanych drogą e-mailową, przez serwis produktowy i panel administracyjny,
obsługa zgłoszeń serwisowych dokonywanych przez panel administracyjny,
prace konfiguracyjne,
współpraca z zespołem IT przy rozwiązywaniu zgłaszanych problemów
współpraca z Zespołem Sprzedaży w ramach obsługi posprzedażowej
NASZE OCZEKIWANIA:
biegła znajomość języka angielskiego (warunek konieczny),
biegła znajomość języka polskiego (warunek konieczny),
mile widziana biegła znajomość innego języka, preferowany język niemiecki,
doświadczenie w pracy w Service Desk i/lub Customer Service,
znajomość nowoczesnych usług IT,
rozumienie infrastruktury IT i zależności między jej poszczególnymi elementami,
znajomość ITIL,
mile widziana dobra znajomość systemów Windows i/lub Linux,
umiejętność efektywnego rozwiązywania problemów,
nastawienie pro-klienckie,
wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
samodzielność w działaniu i odpowiedzialność za powierzone zadania,
dyspozycyjność (praca zmianowa od 6:00 do 22:00).
OFERUJEMY:
pracę z nowoczesnymi technologiami w jedynym w Polsce centrum danych z najwyższym certyfikatem bezpieczeństwa Rated 4 wg ANSI/TIA-942,
atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
bogaty pakiet socjalny (w tym Multikafeteria),
lekcje języka angielskiego,
fundusz szkoleniowy,
ubezpieczenie na życie i prywatna opieka medyczna
przyjazne środowisko pracy i dobrą atmosferę,
pracę stacjonarną w Poznaniu.