OPIS STANOWISKA:
Przyjmowanie zgłoszeń użytkowników dotyczących usług informatycznych składanych dostępnymi kanałami komunikacyjnymi (telefon, mail, system informatyczny);
Weryfikacja oraz nadawanie priorytetu zarejestrowanym zgłoszeniom;
Podejmowanie działań zmierzających do usunięcia zgłaszanych incydentów zgodnie z dostępną wiedzą i posiadanymi uprawnieniami oraz w założonym czasie obsługi;
Pełnienie roli właściciela incydentu: prowadzenie bieżącej komunikacji z użytkownikami w zakresie stanu obsługi zarejestrowanych zgłoszeń, monitorowanie i eskalacje dla działań naprawczych zarejestrowanych zgłoszeń;
Budowanie partnerskich relacji z użytkownikami usług informatycznych;
Dokumentowanie procesu obsługi zgłoszeń w systemie realizacji zgłoszeń;
Wykonywanie prac instalacyjnych oprogramowania zgodnie z obowiązującymi procedurami i uprawnieniami w założonym czasie obsługi.
WYMAGANIA:
Analityczne podejście w diagnozowaniu problemów IT;
Umiejętności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktów i współpracy z różnymi interesariuszami;
Umiejętność pracy w zespole;
Zdolność pracy pod presją czasu;
Dobra znajomość języka angielskiego - codzienna komunikacja;
Proaktywność, dokładność, umiejętność wychodzenia z inicjatywą.
Mile widziane:
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
Znajomość procesu zarządzania incydentem w oparciu o narzędzia ITSM (ServiceNow, Jira).
MASZ JAK W BANKU:
Dołączenie do organizacji o globalnym zasięgu, która jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 63 krajach z 200-letnią tradycją;
Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą niezależnie od Twojej orientacji psychoseksualnej, tożsamości płciowej, wieku, pochodzenia, koloru skóry czy rodzaju niepełnosprawności. Każda osoba jest u nas mile widziana;
Rozwój w Banku Zielonych Zmian, w którym możesz mieć wpływ na naszą planetę i otaczający nas świat;
Dużą autonomię w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego, co potwierdza ponad 90% pracowników;
Możliwość podejmowania własnych decyzji, eksperymentowania i tworzenia swojej unikalnej ścieżki doświadczeń;
Możliwości rozwoju zarówno w banku jak i spółkach w ramach Grupy BNP Paribas w kraju i zagranicą;
Pracę w środowisku agile’owym, które wspiera elastyczność i innowacyjność organizacji, w końcu jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata.
