OPIS STANOWISKA:
- Obsługa incydentów bezpieczeństwa zgłaszanych przez inne jednostki Banku lub bezpośrednio przez Klientów, ale również obsługa alertów w aplikacjach do tego dedykowanych;
- Samodzielne wychwytywanie i reagowanie na potencjalnie naruszenia bezpieczeństwa;
- Umiejętne analizowanie zdarzeń na rachunkach Klientów w celu zapobiegania fraudom;
- Obsługa telefoniczna Klientów Banku w ramach wszystkich segmentów, w kontekście bezpieczeństwa środków.
WYMAGANIA:
- Gotowość do pracy zmianowej 24/7;
- Wykształcenie minimum średnie;
- Wysoka umiejętność analitycznego myślenia;
- Rozwinięte umiejętności komunikacyjne pozwalające na poznanie szczegółów danego Incydentu Bezpieczeństwa;
- Skrupulatność, dokładność oraz samodzielność w działaniu;
- Bardzo dobra organizacja pracy;
- Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku, a co za tym idzie otwartość na zmiany;
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
MASZ JAK W BANKU:
- Dołączenie do organizacji o globalnym zasięgu, która jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 65 krajach z 200-letnią tradycją;
- Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą niezależnie od swojej orientacji seksualnej, tożsamości płciowej, koloru skóry, pochodzenia, wieku czy poziomu sprawności;
- Rozwój w Banku Zielonych Zmian, w którym możesz mieć wpływ na naszą planetę i otaczający nas świat;
- Dużą autonomię w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego, co potwierdza ponad 90% pracowników;
- Możliwość podejmowania własnych decyzji, eksperymentowania i tworzenia swojej unikalnej ścieżki doświadczeń;
- Możliwości rozwoju zarówno w banku jak i spółkach w ramach Grupy BNP Paribas w kraju i zagranicą;
- Pracę w środowisku agile’owym, które wspiera elastyczność i innowacyjność organizacji, w końcu jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata.
