Opis stanowiska:
Reagowanie, przejmowanie i obsługa Incydentów Bezpieczeństwa zgłaszanych przez jednostki współpracujące, aplikacje monitorujące lub bezpośrednio przez Klientów;
Działania związane z zabezpieczeniem i odzyskaniem środków Klienta;
Rekomendacje i zalecenia dot. odblokowania elektronicznych kanałów dostępu;
Analiza, weryfikacja i potwierdzenie alertowanych zdarzeń;
Współpraca i wymiana informacji z innymi bankami oraz instytucjami zewnętrznymi;
Odbieranie i wykonywanie połączeń telefonicznych w sprawach bezpieczeństwa.
Wymagania:
Wykształcenie minimum średnie;
Umiejętność analitycznego myślenia, wykorzystywania wiedzy teoretycznej w praktyce;
Rozwinięte umiejętności komunikacyjne pozwalające na poznanie szczegółów danego Incydentu Bezpieczeństwa;
Skrupulatność, dokładność;
Umiejętność pracy pod presją czasu.
Masz jak w Banku:
Dołączenie do organizacji o globalnym zasięgu, która jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 63 krajach z 200-letnią tradycją;
Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą niezależnie od Twojej orientacji psychoseksualnej, tożsamości płciowej, wieku, pochodzenia, koloru skóry czy rodzaju niepełnosprawności. Każda osoba jest u nas mile widziana;
Rozwój w Banku Zielonych Zmian, w którym możesz mieć wpływ na naszą planetę i otaczający nas świat;
Dużą autonomię w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego, co potwierdza ponad 90% pracowników;
Możliwość podejmowania własnych decyzji, eksperymentowania i tworzenia swojej unikalnej ścieżki doświadczeń;
Możliwości rozwoju zarówno w banku jak i spółkach w ramach Grupy BNP Paribas w kraju i zagranicą;
Pracę w środowisku agile’owym, które wspiera elastyczność i innowacyjność organizacji, w końcu jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata.
