First Line Analyst with English
Twój zakres obowiązków:
· Pierwsza linia wsparcia dla anglojęzycznych klientów – kontakt telefoniczny, mailowy i przez chat
· Przyjmowanie, rejestrowanie i procesowanie zgłoszeń w systemie ticketowym
· Proaktywna komunikacja z klientem oraz rozwiązywanie problemów technicznych
· Delegowanie i eskalacja zgłoszeń wymagających zaawansowanej pomocy
· Dokumentowanie i raportowanie wykonanych działań
· Dbanie o wysoki poziom obsługi klienta i pozytywne customer experience
Wymagania:
· Płynna znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2/C1 (w mowie i piśmie)
· Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym
· Umiejętność logicznego myślenia, analitycznego podejścia i szybkiego rozwiązywania problemów
· Znajomość pakietu MS Office oraz podstawowa wiedza o systemie Microsoft Windows
· Komunikatywność, cierpliwość, kultura osobista i empatia w kontaktach z klientem
· Umiejętność pracy z instrukcjami, procedurami i gotowość do ciągłego uczenia się
· Chęć do pracy zespołowej i rozwoju w branży IT
Mile widziane
· Doświadczenie w obsłudze klienta lub pracy w środowisku IT Service Desk / Help Desk
Oferujemy:
· Umowę o pracę
· Elastyczny model pracy: hybrydowo (5 dni w miesiącu w biurze) lub stacjonarnie w Poznaniu – w zależności od Twoich preferencji
· Kompleksowe, miesięczne szkolenie wdrożeniowe oraz stałe wsparcie merytoryczne
· Narzędzia niezbędne do pracy zapewnione przez firmę
· Możliwość rozwoju kompetencji językowych oraz zdobycia certyfikatów językowych
· Bogaty pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, platforma benefitowa, programy rozwoju kariery, kursy językowe)
· Dostęp do Employee Assistance Programme
· Dostęp do platformy e-learningowej Udemy
· Bonus roczny uzależniony od wyników, bonus za polecenie pracownika oraz bonus relokacyjny (przy przeprowadzce do Poznania)
· Dodatkowy dzień wolny w dniu urodzin
· Udział w inicjatywach społecznych i firmowych eventach (CharitaCenter, imprezy biegowe)
· Globalne i lokalne programy uznaniowe oraz konkursy