baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai
Computacenter logo

Computacenter

First Line Analyst with German

Poznań
IT
Praca
0 lat doświadczenia
Informatyka i technologie
Poznań
IT
Praca
0 lat doświadczenia
Informatyka i technologie
6 701  - 11 697 PLN
Zdalnie, Hybrydowo
Umowa o pracę

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

🤓 Skrócony opis

Oferta idealna dla: osób z obszaru Informatyka i technologie, Języki obce i filologia

To świetna okazja na start w IT lub rozwój dotychczasowych umiejętności w międzynarodowym środowisku jako First Line Analyst. Będziesz wspierać niemieckojęzycznych klientów telefonicznie, mailowo i przez chat, rozwiązując problemy techniczne i dbając o ich satysfakcję.

Wymagana jest płynna znajomość niemieckiego i angielskiego (min. B2), umiejętność logicznego myślenia oraz podstawowa wiedza o MS Office i Windows. Doświadczenie w obsłudze klienta lub IT Service Desk jest mile widziane, ale nie jest warunkiem koniecznym.

Firma oferuje umowę o pracę, elastyczny model pracy (zdalnie, hybrydowo, stacjonarnie), kompleksowe szkolenie wdrożeniowe oraz bogaty pakiet benefitów, w tym dostęp do platformy e-learningowej Udemy i bonus roczny.

Najciekawsze: Możliwość pracy zdalnej/hybrydowej, miesięczne szkolenie wdrożeniowe i rozwój językowy z certyfikatami.

Pełny opis

First Line Analyst with German

 

Twój zakres obowiązków:

·        Pierwsza linia wsparcia dla niemieckojęzycznych klientów – kontakt telefoniczny, mailowy i przez chat

·        Przyjmowanie, rejestrowanie i procesowanie zgłoszeń w systemie ticketowym

·        Proaktywna komunikacja z klientem oraz rozwiązywanie problemów technicznych

·        Delegowanie i eskalacja zgłoszeń wymagających zaawansowanej pomocy

·        Dokumentowanie i raportowanie wykonanych działań

·        Dbanie o wysoki poziom obsługi klienta i pozytywne customer experience

Wymagania:

·        Płynna znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2 (w mowie i piśmie)

·        Bardzo dobra znajomość języka angielskiego min. B2 (w mowie i piśmie)

·        Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym

·        Umiejętność logicznego myślenia, analitycznego podejścia i szybkiego rozwiązywania problemów

·        Znajomość pakietu MS Office oraz podstawowa wiedza o systemie Microsoft Windows

·        Komunikatywność, cierpliwość, kultura osobista i empatia w kontaktach z klientem

·        Umiejętność pracy z instrukcjami, procedurami i gotowość do ciągłego uczenia się

·        Chęć do pracy zespołowej i rozwoju w branży IT

Mile widziane

·        Doświadczenie w obsłudze klienta lub pracy w środowisku IT Service Desk / Help Desk

 

Oferujemy:

·        Umowę o pracę

·        Elastyczny model pracy: zdalnie, hybrydowo lub stacjonarnie w Poznaniu – w zależności od Twoich preferencji

·        Kompleksowe, miesięczne szkolenie wdrożeniowe oraz stałe wsparcie merytoryczne

·        Narzędzia niezbędne do pracy zapewnione przez firmę

·        Możliwość rozwoju kompetencji językowych oraz zdobycia certyfikatów językowych

·        Bogaty pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, platforma benefitowa, programy rozwoju kariery, kursy językowe)

·        Dostęp do Employee Assistance Programme

·        Dostęp do platformy e-learningowej Udemy

·        Bonus roczny uzależniony od wyników, bonus za polecenie pracownika oraz bonus relokacyjny (przy przeprowadzce do Poznania)

·        Dodatkowy dzień wolny w dniu urodzin

·        Udział w inicjatywach społecznych i firmowych eventach (CharitaCenter, imprezy biegowe)

·        Globalne i lokalne programy uznaniowe oraz konkursy

Computacenter

Głogowska 31/33
60-702 Poznań
Internet / IT / Nowe Technologie, Obsługa Klienta
6 701  - 11 697 PLN
Zdalnie, Hybrydowo
Umowa o pracę

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Podobne oferty pracy

First Line Analyst with German

6 701 - 11 697 PLN/mies.