Opis stanowiska
Realizowanie strategii Działu zakupów
Przeszukiwanie rynku i szukanie inspiracji produktowych, potencjalny sourcing produktów, poszukiwanie nowych dostawców, analiza rynku
Przeprowadzanie zapytań ofertowych, analiza ofert, przygotowanie rekomendacji
Współpraca z innymi działami wewnątrz firmy (m.in. Dział planowania i alokacji, Dział marketingu, Dział operacji) w zakresie m.in.: nadzoru i koordynacji procesu zamówień, estymacji produktowych, raportowania oraz analizy wejścia i wyjścia produktu z magazynu, koordynacji krótkich dat
Weryfikacja zgodności i kompletności danych w systemach zgodnie z procedurami
Przygotowywanie raportów na bieżące potrzeby zespołu i bezpośredniego przełożonego, opracowanie rekomendacji/wniosków
Wymagania
Absolwent lub student/ka ostatnich lat studiów (preferowane kierunki ścisłe, np. ekonomia lub Szkoła Handlowa)
Dostępność 5 dni w tygodniu
Znajomość języka angielskiego na poziomie minimalnym B2 (międzynarodowe środowisko pracy)
Bardzo dobra znajomość programu MS Excel
Zdolność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków, zorientowanie na wyniki
Gotowość do pracy w dynamicznie działającym zespole, otwartość na zmiany
Odpowiedzialność, sumienność, systematyczność w wykonywaniu powierzonych zadań
Mile widziane:
Doświadczenie w zakupach (FMCG)
Oferujemy
Możliwość nauki pod okiem doświadczonych specjalistów
Zdobycie doświadczenia zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Przyjemną atmosferę i wsparcie w rozwoju zawodowym
