Już dziś szukamy Graphic designera, którego rolą będzie realizacja strategii Decathlon Polska poprzez opracowywanie i realizację zadań z zakresu tworzenia cyfrowych materiałów graficznych.
Twój zakres obowiązków:
- Współpraca przy tworzeniu i realizacji kampanii marketingowych online, koncentrując się na treściach wizualnych i Key Visuals,
- Ścisła współpraca z zespołem marketingowym przy tworzeniu wizualnie atrakcyjnych materiałów,
- Zarządzanie procesem kreatywnym, dbanie o terminowe dostarczanie projektów przy zachowaniu wysokiej jakości,
- Monitorowanie i analizowanie wyników kampanii marketingowych,
- Podążanie za trendami na rynku oraz analizowanie działań konkurencji,
- Współtworzenie i realizacja roadmapy działań.
Nasze wymagania:
- Umiejętność tworzenia atrakcyjnych treści marketingowych i Key Visuals,
- Umiejętności organizacyjne i zdolność do zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie,
- Nowoczesne podejście do kreacji, unikanie monotonii,
- Chęć rozwoju w kierunku zarządzania zespołem,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min B2,
- Umiejętności przywódcze do efektywnego zarządzania i kierowania zespołem kreatywnym.
Mile widziane:
- Wiedza o mediach cyfrowych i zasadach ich zakupu/funkcjonowania,
- Znajomość narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics,
- Doświadczenie praktyczne (np. staże, projekty studenckie) w zakresie marketingu cyfrowego i projektowania graficznego,
- Umiejętność tworzenia prostych animacji i montażu wideo.
To oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie kontraktu B2B,
- Praca w 99% zdalna (fizycznie widzimy się na integracjach i spotkaniach całego pionu),
- Możliwość szybkiego rozwoju w strukturze firmy,
- Pracę w firmie, która według Forbesa zajęła 3 miejsce wśród firm retailowych w 2023 roku, w rankingu Best Employers,
- Autonomię w działaniu,
- Sportową i wyjątkową atmosferę pracy.
