Twoje zadania:
👤 O roli:
Jako Junior Mobile QA w Grupie Blix będziesz detektywem jakości – Twoim zadaniem będzie wyszukiwanie błędów, testowanie aplikacji i sprawdzanie, czy wszystko działa tak, jak powinno. Współpracując z zespołem, pomożesz utrzymać najwyższy standard naszych aplikacji i sprawisz, że użytkownicy będą mogli cieszyć się bezproblemowym doświadczeniem. To doskonała okazja dla osób, które chcą rozwijać się w obszarze Quality Assurance i zdobywać nowe umiejętności.
✅ Zadania:
Testowanie aplikacji mobilnych na platformach Android i iOS oraz backendu.
Raportowanie błędów w systemie (np. Jira) z odpowiednią dokumentacją.
Weryfikacja zgodności aplikacji z wymaganiami biznesowymi.
Analiza logów i śledzenie ruchu sieciowego (np. Charles Proxy).
Sprawdzanie, czy akcje użytkownika są poprawnie zarejestrowane w aplikacji.
Współpraca z zespołami deweloperskimi w zakresie debugowania i rozwiązywania problemów.
Nasze wymagania:
MUST:
Minimum 6 miesięcy doświadczenia w testowaniu aplikacji mobilnych lub backendu (staż/praktyka).
Doświadczenie w pracy z narzędziami do zgłaszania błędów (np. Jira).
Podstawy testowania oprogramowania (ISTQB Foundation będzie atutem).
Podstawowa znajomość narzędzi do analizy ruchu sieciowego (np. Charles Proxy, Postman).
Znajomość zasady działania systemów operacyjnych Android i iOS.
Analityczne myślenie oraz umiejętność rozwiązywania problemów, pozwalające na skuteczne wykrywanie błędów i proponowanie usprawnień.
Umiejętność tworzenia czytelnych raportów błędów oraz dokumentacji testowej.
NICE TO HAVE:
Podstawy analizy logów (np. Android Studio, Logcat, backendowe logi API).
Chęć nauki testów wydajnościowych i bezpieczeństwa (np. JMeter, Locust).
Umiejętność tworzenia prostych testów automatycznych.
Umiejętność tworzenia testów wydajnościowych i bezpieczeństwa.
Umiejętność przygotowywania danych testowych z wykorzystaniem prostych skryptów (np. w Pythonie).
Co oferujemy?
💰 Wynagrodzenie i benefity:
Dowolna forma zatrudnienia.
Już od pierwszych dni pracy możesz korzystać z naszych benefitów: Multisport, Luxmed, Ubezpieczenie NN.
Integracje ogólnofirmowe (2 razy do roku) i budżet na spotkania zespołowe.
Bonusy okolicznościowe z okazji ślubu dla par dwu- i jednopłciowych, narodzin i adopcji dziecka oraz wyprawka dla adoptowanego zwierzęcia.
W lipcu i sierpniu w piątki pracujemy godzinę krócej ☀️ 🏝️
💡 Rzeczy, o których powinieneś(-aś) wiedzieć:
Pierwsze trzy miesiące to czas na wdrożenie się i poznanie zespołu. Będziesz mieć przestrzeń na spokojne opanowanie swoich obowiązków i poznanie kultury pracy.
Pracujemy w zdalnym środowisku, które pozwala łączyć zawodowe ambicje z życiem prywatnym.
Elastyczne podejście, chcemy być dostępni dla siebie w kluczowych momentach dnia (10.00-15.00).
Rozwijamy własne produkty, dlatego zależy nam na osobach z pasją i determinacją do osiągania sukcesów, które chcą wspólnie budować silną, rozpoznawalną markę in-house.
Komunikujemy się głównie na Slacku, do spotkań wykorzystujemy Google Meet.
👉 Etapy rekrutacji:
Dbamy o to, by proces rekrutacyjny był transparentny i komfortowy. Każdy krok służy nie tylko ocenie Twoich umiejętności, ale również wzajemnemu poznaniu – zależy nam, żebyś czuł/a się dobrze w naszym zespole.
Wysyłasz CV. Przeglądamy Twoje zgłoszenie i jeśli widzimy, że możemy do siebie pasować, zapraszamy Cię do kolejnego etapu!
Zadanie. Przesyłamy Ci zadanie rekrutacyjne, które pomoże nam sprawdzić Twoje umiejętności. Na wykonanie zadania masz 3 dni.
Spotkanie z rekruterką (Pauliną), które potrwa około 45 min i odbędzie się na Google Meet. Paulina postara się Ciebie poznać pod kątem Twoich oczekiwań i wartości.
Spotkanie z hiring managerem. Wojtek (Team Leader QA) przejdzie do tematów bardziej technicznych. Na tym spotkaniu również możemy wrócić do Twojego zadania. Rozmowa potrwa około 60 min i odbędzie się na Google Meet.
Zarówno Ty, jak i my podejmujemy decyzję o współpracy.
Na żadnym etapie nie pozostajesz bez odpowiedzi. Im dalej jesteś, tym więcej konstruktywnego feedbacku będziemy w stanie Ci przekazać.