Zadania i wyzwania na stanowisku:
przygotowujesz kalkulacje,
przygotowujesz i wysyłasz okresowe raporty do klientów,
wykonujesz zlecenia dotyczące posprzedażowej obsługi kontraktów,
współpracujesz z innymi działami spółki w celu realizacji warunków umów sprzedaży,
przygotowujesz, kompletujesz, weryfikujesz umowy oraz inne dokumenty wewnętrzne i zewnętrzne.
Nasze oczekiwania:
potrafisz budować relacje z klientem wewnętrznym i zewnętrznym,
jesteś osobą komunikatywną,
posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności logicznego i analitycznego myślenia,
jesteś osobą skrupulatną i dobrze zorganizowaną,
posiadasz umiejętność nawiązywania kontaktów i pracy w zespole,
masz chęć do nauki i gotowość na nowe wyzwania,
jesteś osobą zaangażowaną i pozytywnie nastawioną do wykonywanych zadań,
dobrze znasz program MS Office (Excel, Word).
To możemy zaoferować:
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas zastępstwa w renomowanej firmie,
możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Crédit Agricole, której jesteśmy częścią,
wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy za Twoje wyniki w pracy oraz organizacji,
szkolenia i programy rozwojowe, aby Twoja kariera zawodowa szła na przód,
zadbamy o Twój dobrostan – możesz brać udział w programie well-beingowym Be_well_at_EFL,
możliwość angażowania się społecznie – możesz korzystać z 5 pełnopłatnych dni i przeznaczyć je na działania społeczne, a także brać udział w naszych akcjach CSR-owych,
czeka na Ciebie platforma rozwoju osobistego, a w sytuacjach kryzysowych możesz liczyć na wsparcie psychologa,
pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę,
oraz niezapomniane imprezy integracyjne!