Opis stanowiska
Rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego dla ok. 400 pracowników,
Rozliczanie umów cywilno-prawnych,
Sporządzanie deklaracji PIT/ZUS/GUS/PFRON,
Obsługa ZFŚS,
Bieżąca analiza prawidłowości działania systemu w zakresie kadr i płac.
Nasze oczekiwania
3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie zatrudniającej min. 500 osób,
Bardzo dobra znajomość przepisów prawa w zakresie kadr/płac/ubezpieczeń społecznych,
Umiejętność rozliczania wynagrodzeń zarówno dla dużego, jak i małego Płatnika,
Bardzo dobra znajomość Pakietu Office (głównie Word i Excel),
Umiejętność samodzielnego myślenia i pracy zespołowej,
Mile widzianeZnajomość SAP (moduł PA, PY, PT),
Praktyka w biurze rachunkowym.
Co oferujemy
Pracę na odpowiedzialnym stanowisku w największej grupie kapitałowej w kraju,
Super atmosferę, przyjazne środowisko pracy, współpracę z osobami otwartymi i chętnie dzielącymi się wiedzą,
Pracę stacjonarną z biura w godzinach 8:30-16:30,
Dostęp do platformy szkoleniowej, gdzie z pewnością znajdziesz coś dla siebie,
Pakiet benefitów (karta Multisport, opieka medyczna w LuxMed, ubezpieczenie na życie, liczne oferty pracownicze dedykowane pracownikom Grupy),
Ponieważ praca to nie wszystko – dostęp do bezpłatnych sekcji sportowych :)
