baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai
Impel logo

Impel

Staż (Uniwersytet Ekonomiczny)_Referent ds. kadr (K/M)

Wrocław
HR
Praktyka / Staż
Wrocław
HR
Praktyka / Staż
Stacjonarnie
Inne

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Pełny opis

Proponowane zadania w trakcie stażu:

  • Bieżąca obsługa dokumentów kadrowych/zleceń od klientów

  • Odbiór od klienta i weryfikacja dokumentacji kadrowo-płacowej

  • Drukowanie i przekazywanie do Klienta dokumentów kadrowych

  • Archiwizacja dokumentów kadrowych

  • Sporządzanie specyfikacji przekazywanych dokumentów

  • Wsparcie w zakresie przygotowania dokumentów kadrowych

Twoje atuty:

  • Otwartość do nauki i poznawania nowych rzeczy

  • Podstawowa znajomość przepisów prawa pracy w zakresie obsługi kadrowej

  • Podstawowa znajomość przepisów w zakresie ubezpieczeń społecznych

  • Umiejętność pracy w zespole

  • Obowiązkowość, dokładność, sumienność

  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych (skaner, drukarka)

  • Znajomość pakietu MS Office(w szczególności WORD, EXCEL)

Co oferujemy:

  • Zagwarantujemy Ci pełne wdrożenie przygotowane przez osoby z obszaru kadrowego i mentorów merytorycznych, wprowadzające w organizację oraz zadania dedykowane tylko dla Ciebie.

  • Zapoznasz się ze strukturą, wybranymi dokumentami, narzędziami, systemami, które dadzą Ci pierwszy obraz funkcjonowania firmy - lepiej zrozumiesz specyfikę pracy.

  • Na pewno zdobędziesz doświadczenia społeczne, praktyczne, dziedzinowe. 

  • Twoja nauka będzie przebiegała pod okiem eksperta-opiekuna dzielącego się wiedzą, wspierającego w rozwoju Twoich umiejętności i kompetencji.

  • Niewątpliwie nawiążesz cenne kontakty z ekspertami z różnych obszarów organizacji.

  • Staż będzie realizowany w formie stacjonarnej; biuro: ul. A. Słonimskiego 6.


Impel

Relacje z rekrutacji
Stacjonarnie
Inne

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Podobne oferty pracy

Staż (Uniwersytet Ekonomiczny)_Referent ds. kadr (K/M)