Specjalista ds. Marketingu Internetowego
Do zadań Specjalisty ds. Marketingu Internetowego w LH.pl należy aktywny udział w kreowaniu i realizacji akcji marketingowych skierowanych do klienta końcowego (najczęściej MŚP) i partnera (agencji interaktywnej, webdevelopera, software house). W zespole marketingu liczy się przede wszystkim kreatywność, proaktywne podejście i samodzielność. Jeżeli szukasz pracy, w której możesz wykreować, a następnie zrealizować własny pomysł od A do Z, potrafisz samodzielnie organizować swój czas pracy, a deadline nie jest dla Ciebie świętem ruchomym, czekamy na Ciebie!
Nasz team potrzebuje Ciebie, jeżeli:
jesteś kreatywny/a, myślisz nieszablonowo i lubisz wykazywać inicjatywę
lubisz i potrafisz dobrze pisać, także na techniczne tematy
rozumiesz działanie Social Mediów i odnajdujesz się w zmieniających się trendach
masz doświadczenie w marketingu usług.
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/-a za:
współprojektowanie kampanii nastawionych na pozyskiwanie nowych Klientów B2B i Partnerów w kanałach social media,
budowanie oraz umacnianie pozytywnego wizerunku firmy za pośrednictwem kanałów social media: Facebook, LinkedIn, TikTok, Instagram,
współtworzenie content planu,
content marketing – tworzenie atrakcyjnych i angażujących treści, w tym pisanie artykułów na firmowego bloga, tworzenie postów i relacji na firmowe social media,
mierzenie i analiza efektów podejmowanych działań,
dbanie o jakość realizowanych zadań,
analiza rynku oraz działań konkurencji,
tworzenie prostych, lecz estetycznych grafik promocyjnych na kanały social media,
ścisła współpraca z specjalistą od pozycjonowania w zakresie wprowadzania drobnych zmian, poprawek, planowania treści.
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
masz min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
posiadasz doświadczenie w marketingu B2B,
masz lekkie pióro,
potrafisz bardzo dobrze zorganizować swoją pracę i lubisz samodzielność w działaniu,
masz umiejętność tworzenia prostych grafik np. Canva,
miałeś/aś do czynienia z WordPressem,
wiesz, jak mierzyć efekty swoich działań marketingowych, np. za pomocą narzędzi typu Google Analytics 4,
lubisz i chcesz uczyć się nowych rzeczy, także z zakresu IT i technologii.
Dodatkowym atutem będzie:
aktualne doświadczenie w prowadzeniu kampanii Facebook Ads,
doświadczenie w pozycjonowaniu,
doświadczenie w tworzeniu i promowaniu treści wideo,
doświadczenie w tworzeniu grafik i poczucie estetyki,
znajomość pojęć branżowych i doświadczenie w IT,
znajomość WordPressa
Oferujemy:
Umowę o pracę na pełen etat (lub kontrakt B2B)
Wynagrodzenie, które będzie rosło wraz z Twoimi kompetencjami
Oferujemy przyjazną i partnerską atmosferę pracy
Przestrzeń do wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań
Szkolenia wewnętrzne zaznajomią Cię z usługami LH.pl oraz z działaniem serwerów i stron WWW
100% praca zdalna lub z biura
Doskonała lokalizacja biura (biuro zlokalizowane jest przy dworcu Poznań Główny – ul. Wujka)
Możliwość dołączenia do dodatkowej ochrony ubezpieczeniowej
Możliwości rozwoju zawodowego i poszerzania kompetencji w branży IT
Możliwość pracy na B2B
Dofinansowanie karty Multisport
Śniadania w biurze
