Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim i angielskim
Praca zdalna / Poznań | Praca stała
Twoje zadania:
· Będziesz pierwszą osobą, która pomoże naszym niemieckojęzycznym klientom – telefonicznie, mailowo i poprzez chat
· Zadbasz o procesowanie zgłoszeń w systemie ticketowym
· Rozwiązywanie problemów technicznych stanie się Twoją specjalnością
· Będziesz utrzymywać regularny kontakt z klientami zgodnie ze standardami firmy
Czego oczekujemy od Ciebie:
· Płynnej znajomości języka niemieckiego (zarówno w mowie, jak i piśmie) – min. B2
· Bardzo dobrej znajomości angielskiego (zarówno w mowie, jak i piśmie) – min. B2
· Dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym
· Doświadczenia w posługiwaniu się pakietem MS Office
· Umiejętności logicznego myślenia i szybkiego rozwiązywania problemów
· Chęci do nauki, pracy w zespole i rozwoju w branży IT
· Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, na Help Desku lub Service Desku
Co oferujemy:
· Pracę w międzynarodowym, młodym zespole w branży IT Service Desk, która daje mnóstwo możliwości rozwoju
· Elastyczność – wybierz tryb pracy, który najbardziej Ci odpowiada: zdalny, hybrydowy lub stacjonarny (Pozań)
· Wszystko, czego potrzebujesz do pracy, dostaniesz od nas – zarówno narzędzia, jak i wsparcie merytoryczne
· Miesięczne szkolenie wdrożeniowe, żebyś czuł_a się pewnie na swoim stanowisku.
· A do tego atrakcyjny system benefitów: prywatną opiekę medyczną, programy rozwoju kariery, kursy językowe, dostęp do Employee Assistance Programme
· Elastyczny system kafeteryjny – wybierasz, na co przeznaczasz swoje punkty!
· Bonus relokacyjny (jeśli zdecydujesz się na przeprowadzkę do Poznania), bonus roczny (zależny od Twoich wyników), bonus za polecenie pracownika
· Możliwość uzyskania certyfikatów językowych
· Dodatkowy dzień wolnego w dniu Twoich urodzin!
· Dołącz do nas, rozwijaj się w IT i ciesz się dobrą atmosferą w pracy!
Skontaktuj się z nami w najbardziej dogodny dla Ciebie sposób:
Napisz: [email protected]
