Z NAMI BĘDZIESZ:
analizować potrzeby biznesowe i przekładać je na działania w obszarze zarządzania relacjami z klientem
testować wypracowane z dostawcami rozwiązania w zakresie CRM
brać czynny udział w realizacji wdrożeń aplikacji oraz programów lojalnościowych na nowych rynkach
pracować nad kampaniami zwiększającymi zaangażowanie klientów
zarządzać wiedzą o kliencie i zgodami RODO
identyfikować potencjały sprzedażowe
analizować i raportować wskaźniki efektywności KPI
proponować i wdrażać zmiany z zakresu komunikacji marketingowej
APLIKUJ JEŚLI:
posiadasz przynajmniej 6 miesięcy doświadczenia na podobnym stanowisku
masz doświadczenie analityczne - w tym praktyczną umiejętność analizy danych i biznesowe podejście
masz doświadczenie w pracy z narzędziami marketing automation/CRM/Big Data (mile widziane: Synerise)
masz doświadczenie z oprogramowaniem Postman lub podobnym
potrafisz pracować w zmiennym środowisku (zmiany priorytetów i terminów)
posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym
jesteś osobą samodzielną i proaktywną
masz łatwość i chęć przyswajania wiedzy oraz nowych umiejętności
chcesz się szybko rozwijać
posiadasz zdolność wykonywania wielu zadań jednocześnie i je dowozisz
jesteś osobą dociekliwą, cierpliwą i dokładną
Mile widziane będą:
wiedza w zakresie metodyk zarządzania projektami
doświadczenie z interfejsem API REST i znajomość koncepcji webhooków
podstawowa znajomość Jinjava
doświadczenie w integracji narzędzi, technologii
BENEFITY:
Zniżki na produkty w naszych salonach (JD Sports, Sizeer, 50 style, Timberland, Symbiosis, Umbro)
Prywatna opieka medyczna Medicover
Welcome pack z bonem zniżkowym do naszych salonów
Możliwość przystąpienia do pakietu sportowego MultiSport
Nieformalny dress code
Program Poleceń Pracowniczych
30 minutowa przerwa lunchowa wliczona w czas pracy
Eventy, webinary, integracje, inicjatywy sportowe
Tryb pracy i rodzaj umowy:
Umowa o pracę
Stacjonarny – nasze biuro znajduje się przy ul. Prof. Życzkowskiego 10 (Kraków)
