DOŁĄCZ DO NESTLE JEŻELI:
Jesteś studentem/ką min. 3-ego roku studiów lub absolwentem/ką (preferowane kierunki marketing, digital marketing, eCommerce, zarządzanie)
Swobodnie posługujesz się językiem angielskim
Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
Posługujesz się swobodnie słowem pisanym i mówionym
Jesteś otwarty/a, proaktywny/a i nastawiony/a na budowanie relacji
Cenisz sobie pracę zespołową, ale potrafisz również pracować samodzielnie
Zainteresowanie rynkiem detalicznym (FMCG), drogeryjnym oraz e-commerce w Polsce będzie dodatkowym atutem
W RAMACH PROJEKTU POWIERZYMY CI NASTĘPUJĄCE ZADANIA:
Analizę skuteczności contentu produktowego (SEO, content score, share of shelf)
Pracę z narzędziami: Allegro Analytics, Excel, wewnętrzne dashboardy,
Udział w planowaniu aktywacji u partnerów e-retailowych (promocje, bannery, komunikacja)
Monitorowanie obecności produktówNestle u kluczowych e-retailerów (Allegro, Klienci Brick&Clicks, Pure Players, e-pharma)
Audyt widoczności, dostępności i jakości danych produktowych
Wsparcie Działu w bieżących zadaniach
CO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ:
3 - miesięczną płatną praktykę rozpoczynającą się 1 lipca 2025
Realizację samodzielnych, odpowiedzialnych projektów i zadań
Atmosferę pracy opartą na szacunku, współpracy oraz otwartości na różnorodność
Możliwość budowania swojej kariery zawodowej w dynamicznym środowisku biznesowym pod okiem dedykowanego opiekuna
Liczne atrakcje - integracje, inspirujące spotkania i wycieczka do jednej z naszych fabryk
Pakiet praktycznych szkoleń: warsztat z zarządzania ścieżkami kariery, szkolenie z Excela, szkolenie żywieniowe
Spotkania ewaluacyjne oraz otrzymywanie regularnego feedbacku
Możliwość uczestnictwa w projektach z zakresu Sustainability, oraz dołączenie do społeczności skupionej na tworzeniu zrównoważonych rozwiązań
Pracę w systemie hybrydowym i elastyczne godziny pracy
Niezapomniane wspomnienia!
