ZADANIA:
- Bieżące wsparcie pracy działu PR, szczególnie działu komunikacji wewnętrznej,
- Współpraca przy tworzeniu materiałów komunikacyjnych (newslettery, grafiki, prezentacje, mailingi),
- Wsparcie w zarządzaniu platformami komunikacyjnymi (intranet, wewnętrzne media społecznościowe, Poppulo),
- Udział w planowaniu i organizacji wydarzeń wewnętrznych i zewnętrznych,
- Organizacja spotkań wewnętrznych,
- Koordynacja dokumentacji i korespondencji działowej.
POSZUKIWANE KOMPETENCJE:
- Minimum 3 rok studiów związanych z marketingiem, komunikacją, językami obcymi itp.,
- Dyspozycyjność w wymiarze min. 35 godzin tygodniowo,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie), min. poziom B2,
- Bardzo dobra znajomość zasad języka polskiego i tzw. „lekkie pióro”,
- Biegła znajomość pakietu MS Office, w tym szczególnie programów Word, Outlook, Power Point,
- Umiejętność obsługi programu Canva będzie dodatkowym atutem,
- Mile widziane wcześniejsze doświadczenie (praktyki/staże),
- Doskonała organizacja pracy własnej, poczucie odpowiedzialności, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, kreatywność, proaktywność, dokładność.
OFERUJEMY:
- Współpracę w oparciu o umowę zlecenie
- Zdobycie doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie z branży FMCG,
- Merytoryczne zadania, w trakcie których poznasz praktyczne aspekty komunikacji korporacyjnej i brandowej,
- Pracę z osobami, które chętnie dzielą się swoją wiedzą,
- Szkolenia i warsztaty rozwijające umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
- Dostęp do zasobów firmy, w tym literatury branżowej i narzędzi komunikacyjnych
- Możliwość uczestnictwa w projektach z zakresu sustainability oraz dołączenie do społęczności skupionej na tworzeniu zrównoważonych rozwiązań.
