OCZEKIWANIA:
tzw. „lekkie pióro” i wyczucie językowe,
umiejętność szybkiego pisania oraz weryfikowania informacji,
dobra organizacja pracy,
otwartość na pisanie tekstów na różne tematy (od artykułu o pielęgnacji cery, po opis usługi malowania proszkowego).
Mile widziane:
doświadczenie na podobnym stanowisku,
zainteresowanie tematyką marketingu internetowego,
znajomość podstawowych zasad tworzenia tekstów zoptymalizowanych pod SEO,
wykształcenie kierunkowe – dziennikarstwo, filologia lub pokrewne.
OBOWIĄZKI:
cykliczne sporządzanie treści SEO (artykułów sponsorowanych i blogowych, opisów kategorii, tekstów na podstrony itp.),
przeprowadzanie researchu przed przystąpieniem do realizacji tekstów.
CO OFERUJEMY:
szkolenia z zakresu SEO/SEM/Copywritingu,
wszystkie niezbędne narzędzia do pracy,
klimatyzowane biuro z parkingiem,
cykliczne integracje,
dostęp do firmowej biblioteczki z kursami.
