OCZEKIWANIA:
umiejętności analitycznych na bardzo wysokim poziomie,
bogatej wiedzy w zakresie e-commerce,
min. roku doświadczenia na stanowisku specjalisty SEM lub Google Ads
zainteresowania tematyką marketingu internetowego,
umiejętności samodzielnego szukania informacji,
dyspozycyjności na pełen etat,
mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
OBOWIĄZKI:
tworzenie oraz optymalizacja kampanii Google Ads,
utrzymywanie relacji z klientami firmy,
analiza danych oraz przygotowywanie raportów z wyników kampanii reklamowych
CO OFERUJEMY:
atrakcyjną prowizję, dającą możliwość nieograniczonego rozwoju,
3500 – 4000 zł netto podstawy,
dofinansowanie do karty MultiSport,
darmową opiekę medyczną,
możliwość pracy zdalnej,
indywidualne podejście, dzięki czemu poszerzysz swoją wiedzę nie tylko z zakresu Google Ads, ale także płatnej reklamy w Social Media,
dostęp do firmowej biblioteczki z kursami,
możliwość pracy przy wielu różnorodnych projektach,
klimatyzowane biuro z parkingiem
