Twoja rola
- Bieżące utrzymanie systemów sieciowych IP Core w ramach Orange Polska oraz Grupy Orange
- Wsparcie techniczne w zakresie usuwania awarii, sytuacji kryzysowych i działań prewencyjnych dla sieci i usług klienckich w trybie 24/7 (Incident Management, Event Management, Change Management)
- Udział we wdrożeniach modyfikacji sieci i usług, zmian programowych i sprzętowych, optymalizacji systemów sieciowych
Oczekiwania
Dołącz do zespołu zajmującego się wsparciem utrzymania sieci i usług międzynarodowych dla grupy Orange w obszarze IP Core, sieci dostępu szerokopasmowego Orange Polska oraz sieci agregacyjnych. Ciekawe wyzwania, aktywny rozwój i dostęp do najnowszych rozwiązań i technologii czekają!
Stanowisko wiąże się z pracą w modelu hybrydowym w Warszawie lub innym lokalnym biurze Orange.
Umiejętności
Wymagane:
- Doświadczenie w zakresie utrzymania systemów sieci IP (WAN/LAN)
- Znajomość technologii sieci WAN/LAN, protokołów stosu TCP/IP, protokołów routingu
- Chęć rozwoju w obszarze rozwiązań telekomunikacyjnych sieci rozległych, agregacyjnych, szerokopasmowych (IP/MPLS, BRAS/BNG, TPIX, MSA, DCN etc.)
- Podstawowa znajomość systemów operacyjnych Linux/Unix
- Wykształcenie wyższe w obszarze IT (telekomunikacyjne lub informatyczne)
- Swobodne komunikowanie się w języku angielskim
Mile widziane:
- Znajomość języka hiszpańskiego i/lub francuskiego
- Znajomość rozwiązań sieciowych w oparciu o urządzenia Juniper Networks, Huawei, Cisco, Nokia, F5, Fortinet
- Znajomość języków programowania (np. Python, PHP)
- Znajomość rozwiązań NFV (OpenStack, Docker, Kubernetes), CI/CD, metodologii ITIL
