NA CO DZIEŃ W NASZYM ZESPOLE BĘDZIESZ:
• określać w których obszarach i w jaki sposób można poprawić zadowolenie ponad 11 mln klientów detalicznych, • inicjować i wdrażać zmiany poprawiające doświadczenie klientów, • współpracować z innymi jednostkami banku (badania, customer journey, analityka, biznesy, sprzedaż, marketing) w trakcie projektowania lub wdrażania zmian.
TO STANOWISKO MOŻE BYĆ TWOJE, JEŚLI:
• posiadasz doświadczenie w obszarze Customer Experience oraz możesz pochwalić się prowadzonymi przez Ciebie projektami, • masz zdolności analityczne, które pozwolą Ci określić największe problemy klienta, • poszukujesz rozwiązań i bierzesz pod uwagę obecne i przyszłe trendy w obszarze CX, • potrafisz definiować i priorytetyzować cele i zadania dla innych jednostek, • umiesz prezentować skomplikowane koncepcje w prosty sposób, • potrafisz pracować z grupą ludzi oraz moderować dyskusje.
Szukamy osób, które w naturalny sposób dbają o dobre doświadczenia klientów. Jeśli masz inne doświadczenia i umiejętności, którymi pokażesz nam swoją obsesję na punkcie klienta - na pewno zobaczymy się na rozmowie. W zależności od Twojego doświadczenia może to być stanowisko eksperckie albo specjalistyczne.
TWÓJ PAKIET KORZYŚCI:
- Praca hybrydowa Pracujemy jak lubimy. Nasze zadania realizujemy z domu lub z biura.
- Docenienie działania i zaangażowania - Oprócz wynagrodzenia, każdy z nas ma określone cele – które doceniamy w ramach systemów premiowych.
- Oferta specjalna Wspieramy Twoje finanse i oferujemy produkty naszej Grupy Kapitałowej na preferencyjnych warunkach (m.in. kredyt hipoteczny, kartę kredytową czy ubezpieczenie) oraz pomagamy odkładać na emeryturę w PPE.
- Elastyczność benefitów Różnimy się, dlatego to Ty wybierasz z jakich benefitów skorzystasz. Mamy dla Ciebie system kafeteryjny lub działania w ramach ZFŚS m.in. dofinansowanie opieki nad dziećmi, wakacji czy pożyczkę na remont.
- Możliwości rozwoju U nas masz szerokie perspektywy rozwoju i możesz uczyć się, jak lubisz. Oferujemy dostęp do różnych form nauki – stacjonarnie i cyfrowo.
- Wsparcie w zdrowiu i odpoczynku Dbamy o naszą formę mentalną i fizyczną. Możesz skorzystać z kart sportowych, opieki medycznej LuxMed, stomatologa, programu wellbingowego #FokusNaCiebie czy dodatkowych dni wolnych.
