W NASZYM ZESPOLE NA CO DZIEŃ:
wspierasz pracę członków Zespołu Platformy Procesów Rozwoju Oprogramowania,
wspierasz użytkowników aplikacji Jira i Confluence w kwestiach utrzymaniowych (Service Desk),
pomagasz w analizie wymagań klienta i analizie dostępnych rozwiązań i pluginów oraz koordynacji prac developerskich i testów,
wspierasz wdrażanie zmian, tworzenie dokumentacji wdrożeniowej i instrukcji użytkownika,
uczysz się jak tworzyć raporty na potrzeby realizowanych przez zespół projektów (m.in. z wykorzystaniem narzędzi Jira, eazyBI),
masz okazję zobaczyć jak pracujemy w metodyce Scrum.
TO STANOWISKO MOŻE BYĆ TWOJE, JEŚLI:
studiujesz lub jesteś absolwentką/absolwentem uczelni wyższej,
sprawnie posługujesz się pakietem MS Office,
wykazujesz samodzielność, orientację na realizację zadań,
cechuje Cię terminowość, otwartość na zmiany,
szybko przyswajasz nową wiedzę,
potrafisz pracować w zespole oraz komunikować się z różnymi grupami interesariuszy,
myślisz analitycznie i logicznie,
potrafisz określać cele oraz sposoby i ryzyka związane z ich realizacją.
Mile widziane:
praktyczna znajomość zagadnień związanych z wytwarzaniem oprogramowania, JIRA, Confluence, GIT oraz pracą w frameworku Scrum.
TWÓJ PAKIET KORZYŚCI:
Elastyczność
Nie wymagamy pełnej dyspozycyjności. Chcemy umożliwić Ci pogodzenie pracy
z nauką i Twoimi pasjami.Wsparcie Mentora
Od pierwszego dnia będzie wspierał Cię opiekun, z którym razem będziecie wdrażać się w zadania i naszą organizację.Spotkania i szkolenia
Praca to nie wszystko. Budujemy społeczność naszych bankowych stażystów. Chcemy też podnosić Wasze kompetencje podczas ciekawych wydarzeń, które organizujemy.Dobra atmosfera
Chcemy pracować w fajnym miejscu, w którym czujemy się dobrze. Jak pokazują nasze wewnętrzne badania – tak właśnie jest!
