Twoje Zadania:
Aktywne monitorowanie i nadzorowanie sieci, urządzeń do niej podłączonych, różnego rodzaju elementów infrastruktury IT, systemów operacyjnych oraz platform aplikacyjnych, a także wybranych usług klienckich
Reagowanie na awarie
Tworzenie dokumentacji technicznej oraz jej rzetelne aktualizowanie
Proaktywna komunikacja z zespołem pierwszej linii wsparcia oraz udzielanie mu wsparcia technicznego
Analiza statystyk ruchu sieciowego, reagowanie na różnego rodzaju anomalie
Dbanie o utrzymanie SLA świadczonych usług oraz kontrola ich jakości
Wsparcie innych działów w zakresie technicznego działania sieci i usług
Szukamy Ciebie, jeśli:
Znasz sieci LAN, WAN, TCP/IP
Jesteś zdecydowany/zdecydowana, aby pracować w równoważnym systemie czasu pracy (24/7)
Język angielski nie jest Ci obcy - w szczególności podczas pracy na dokumentach
Mile widziane:
Wykształcenie techniczne
Doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferujemy:
Umowa o pracę
Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
Praca hybrydowa (office + home office)
Różnorodny rozwój: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja) oraz zniżki pracownicze
Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej
Dodatkowy benefit świąteczny
Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
