Opis firmy
W Bosch kształtujemy przyszłość, tworząc wysokiej jakości technologie i usługi, które wzbudzają entuzjazm i wzbogacają życie ludzi. Składamy naszym pracownikom obietnicę, której dotrzymujemy: razem rozwijamy się, cieszymy się pracą i wzajemnie się inspirujemy.
Opis stanowiska
Zadania:
Wsparcie techniczne użytkowników w zakresie obsługi sprzętu i systemów IT zgodnie z ustalonymi celami (SLA)
Rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem komputerów, siecią LAN, utrzymaniem urządzeń drukujących.
Utrzymanie infrastruktury telekomunikacyjnej
Zarządzanie flotą sprzętu IT, przygotowanie stanowisk roboczych, wdrażanie oprogramowania
Współpraca z międzynarodowymi zespołami przy wdrażaniu nowych rozwiązań w obszarze infrastruktury IT
Przygotowywanie zamówień oraz usług IT oraz kontrola realizacji zamówień
Przygotowywanie dokumentacji i raportów (w języku polskim i angielskim) na potrzeby działu
Wnioskowanie i nadawanie uprawnień do systemów informatycznych, administrowanie kontami NT
Kwalifikacje
Profil:
Jesteś studentem/ studentką kierunków IT lub zbliżonych i chcesz zdobyć ciekawe doświadczenie w międzynarodowym środowisku w wymiarze min. 32 h w tygodniu
Lubisz rozbieranie komputerów i diagnostykę sprzętu biurowego
Uwielbiasz pakiet Microsoft 365, masz podstawową znajomość sieci LAN/WAN (TCP/IP) i chcesz rozwijać swoje umiejętności w pracy z nimi
Jesteś osobą łatwo nawiązującą nowe znajomości i lubiącą pracę w zespole
Komunikujesz się w języku polskim, a zależy Ci na wykorzystaniu języka angielskiego w praktyce
Szukasz wspaniałych, zaangażowanych ludzi, pracujących #LikeABosch, otwartych na dzielenie się wiedzą i umiejętnościami
Dodatkowe informacje
Benefity:
Płatny staż w oparciu o umowę zlecenia (minimum 6 miesięcy)
Zdobywanie praktycznej wiedzy w międzynarodowej firmie
Wsparcie merytoryczne ze strony specjalistów
Karta LunchPass
Rozwój w międzynarodowym środowisku