Twój zakres obowiązków
codzienna konfiguracja i tworzenie segmentów Klientów do kampanii zgodnie z wytycznymi Marketingu, z wykorzystaniem m.in. narzędzia Selligent
bliska współpraca z biznesowym zespołem CRM
zarządzanie, utrzymanie i rozwój dedykowanego narzędzia generującego segmenty i narzędzia kampanijnego
optymalizacja i automatyzacja procesów związanych z realizacją kampanii marketingowych po stronie IT
monitoring procesów kampanijnych
Nasze wymagania
min. 1 rok doświadczenia zawodowego w pobieraniu, łączeniu, przetwarzaniu dużych wolumenów danych w narzędziach analityczno-raportowych,
znajomość zagadnień relacyjnych baz danych (praktyczna znajomość T-SQL),
umiejętność pracy w środowisku MS SQL Server,
dobra organizacja pracy zarówno przy stałych zadaniach jak i przy dynamicznie pojawiających się ad-hoc,
poczucie odpowiedzialności za rezultaty i wyniki,
umiejętność interpretowania wymagań biznesowych,
umiejętności analitycznego myślenia, łączenia faktów i trafnego formułowania wniosków,
umiejętność skutecznej komunikacji i współpracy zarówno z pionami technicznymi jak i biznesowymi
Mile widziane
znajomość/chęć poznania narzędzi marketing automation do obsługi kampanii
doświadczenie w pracy z narzędziami wspierającymi np. JIRA, Confluence
To oferujemy
ciekawą i rozwijającą pracę w innowacyjnym środowisku
szansę ciągłego rozwoju kwalifikacji zawodowych i osobowych
pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej
przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym, interdyscyplinarnym zespole
motywacyjne wynagrodzenie
